Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان هندی که این روزها با افزایش فعالیت آزادی خواهان مسلمان کشمیری مواجه هستند در جنایتی غیر انسانی یک نوجوان ۱۲ ساله را زیر چرخ‌های کامیون به شهادت رساندند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از کشمیر مدیا سرویس، همزمان با افزایش فعالیت های آزادی خواهانه مردم کشمیر علیه اشغال گری هند سرکوب مسلمانان کشمیری نیز شدت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است نظامیان هندی در یک اقدام غیر انسانی نوجوانی 12 ساله به نام «فرحان احمد» را در منطقه کوپوارا با کامیون زیر گرفتند.

این نوجوان که به شدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد ولی به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

در پی مرگ رقت انگیز این نوجوان مسلمان در بسیاری از شهرهای کشمیر مردم با برگزاری تظاهرات خواستار خروج فوری نظامیان هندی از سرزمینشان شدند.

تظاهرات در شهرهای بزرگی مانند سرینگر همه روزه برگزار می شود و مسلمانان کشمیری با سردادن شعارهایی مخالفت خود را با اشغال کشمیر توسط هند اعلام می کنند.

از سوی دیگر نظامیان هندی عملیات های تفتیش منازل را در کشمیر ادامه می دهند و جوانان کشمیری که به زعم آنها مشکوک باشند را با شلیک گلوله به شهادت می رسانند.

عملیات تفتیش در روستاهای سوجیان، لوران و لسوالی در حال انجام است و هزاران نظامی هندی با محاصره کامل این روستاها به هیچ کس اجازه تردد نمی دهند.

این در حالی است که هند از حدود 330 روز پیش با لغو خودمختاری کشمیر تلاش خود را برای الحاق این منطقه تعیین تکلیف نشده به خاک خود جدی تر کرده است.

نظامیان هندی طی سه دهه اخیر بیش از 100 هزار مسلمان کشمیری را کشته و باعث مفقود الاثر شدن 10 هزار نفر دیگر شده اند.

هند با تصویب قوانین جدیدی در تلاش است هندوها را در کشمیر اسکان دهد و تناسب جمعیت را در این منطقه از بین ببرد.

اخبار مستند|رونمایی از "ظلم و وحشت" در کشمیرنگاهی به استفاده ابزاری نظامیان هندی از خشونت جنسی علیه زنان کشمیریسازمان همکاری اسلامی برای بررسی فجایع اخیر کشمیر کمیته بررسی تشکیل می‌دهدآزادی خواه کشمیری: هند نمی‌تواند با اعمال زور حق ما را بگیرد

انتهای پیام/.

R1475/P36447/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان" اخبار"هند" کشمیر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار هند کشمیر اخبار پاکستان اخبار هند کشمیر نظامیان هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم‌های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیرو‌های مردمی جست‌وجو‌ها آغاز شد، اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیرو‌های کمکی از استان و شهرستان‌های گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ‌های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله‌ای در منطقه حاضر می‌شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می‌شود.

وی گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم)
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟