Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحمن المحبشی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا ، ضمن تاکید بر اینکه عربستان به اهداف خود در یمن نخواهد رسید،‌ گفت: دشمن می تواند به آسانی با اعلام پایان تجاوز به خاک یمن و توقف هرگونه عملیاتی با هر اسمی، از باتلاق یمن خارج شود.

تصریح کرد: عملیات اخیر در عمق عربستان، پاسخ شایسته و در زمان مناسب به بمباران های جنایتکارانه رژیم سعودی و محاصره  ملت یمن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره توان و امکانات نظامی یمن پس از پنج سال جنگ و محاصره گفت: امکانات نظامی یمن بسیار بهتر از پنج سال گذشته است و تقریبا همه تجهیزات مورد نیاز در داخل تولید می شود.

المحبشی بیان کرد: عربستان امروز در بدترین وضعیت خود از ابتدای تجاوز به یمن و حتی بدترین وضعیت در طول تاریخ خود قرار دارد و باجگیری های ترامپ، خرید سلاح، سقوط بهای نفت، شکاف در هیات حاکمه عربستان ، زورگیری و غارت اموال و دارایی های بازرگانان، افزایش مالیات ها و شکست محور سعودی در مناطق مختلف به این وضعیت دامن زده است.

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن با بیان اینکه" عربستان بدون پایان تجاوز و محاصره یمن روی امنیت، پیشرفت و ثبات به خود نخواهد دید"، افزود: تاکنون همه آتش بس های اعلام شده از سوی متجاوزان نقض شده ولی مذاکرات همچنان در جریان است و حملات به عمق خاک عربستان تا زمان توقف تجاوزها به یمن ادامه می یابد.

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفت: هر طرحی برای پایان بخشیدن به عملیات یمن در عمق خاک عربستان باید ابتدا به توقف تجاوز این کشور به خاک یمن منجر شود.

المحبشی اضافه کرد: این جنگ توسط امریکا اداره می شود و امریکایی ها و صهیونیست ها اعضای اصلی اتاق عملیات این جنگ هستند و ترامپ در نامه اخیر خود به کنگره بر این امر تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است عربستان برای سرپوش گذاشتن بر حماقت اخیر صهیونیست ها و انحراف افکار عمومی از الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی به تشدید حملات خود به یمن اقدام کند گفت: آن ها بعید نیست که در وقت اضافه این جنگ به یک بازی کثیف روی آورند.

برچسب‌ها یمن جنبش انصارالله عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن جنبش انصارالله عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی یمن جنبش انصارالله عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی

رسانه های فرانسوی گزارش دادند «ژرار دوپاردیو» امروز (دوشنبه ) توسط پلیس برای بازجویی در مورد اتهامات جدید تجاوز جنسی احضار شده است.

به گزارش ایسنا، این بازیگر  ۷۵ ساله، در یک ایستگاه پلیس در منطقه چهاردهم پاریس به دلیل اتهامات  مطرح شده از سوی دو زن مبنی بر تجاوز به آنها، یکی در یک فیلم در سال ۲۰۲۱ و دیگری در فیلمبرداری دیگری در سال ۲۰۱۴، مورد بازجویی قرار گرفت.

 «ژرار دوپاردیو» بازیگر فیلم‌هایی چون «سیرانو دو برژراک»، «مردی با نقاب آهنین» و بیش از ۲۰۰ فیلم و سریال تلویزیونی دیگر، در سال ۲۰۲۰ به اتهام تجاوز جنسی مرتبط با شکایت مطرح شده ازسوی «شارلوت آرنولد» در سال ۲۰۱۸ متهم شد و یک سال بعد ده‌ها فرد دیگر به عنوان بخشی از یک مقاله تحقیقاتی در روزنامه مدیا پارت در آوریل ۲۰۲۳ علیه این بازیگر فرانسوی صحبت کردند و در نهایت به شهرت دوپاردیو ضربه خورد. در ماه دسامبر گذشته نیز «هلن داراس» هنرپیشه فرانسوی نیز شکایتی را به پلیس ارائه کرد و مدعی شد که دوپاردیو در سال ۲۰۰۷ هنگام فیلمبرداری فیلم «دیسکو» به او تجاوز جنسی کرده است.

پخش یک مستند در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۲۳ از تلویزیون فرانسه که تاریخچه دوپاردیو در مورد اتهامات سوء استفاده جنسی را شرح می‌داد، شروعی دوباره برای افزایش حواشی پیرامون این بازیگر بود.

در نامه‌ای سرگشاده که ماه گذشته در روزنامه فرانسوی با گرایش محافظه کار فیگارو منتشر شد، ۵۶ ستاره سینمای فرانسه از جمله «کارلا برونی» و «شارلوت رمپلینگ» از دوپاردیو در برابر اتهامات ، دفاع کردند و این بازیگر نیز همه اتهامات را رد کرد و گفت که هرگونه برخورد با آرنولد توافقی بوده است. او گفت که قربانی یک جریان رسانه ای شده است و هرگز با یک زن بدرفتاری نکرده است. 

اتهامات مکرر خشونت جنسی علیه دوپاردیو به خط مقدم جنگ فرهنگی در فرانسه تبدیل شده و گروه‌های فمینیستی را در برابر مدافعان این بازیگر از جمله امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه قرار داده است. 

رئیس‌جمهور فرانسه اواخر سال گذشته میلادی دوپاردیو را بازیگر بزرگی خوانده بود که مایه افتخار فرانسه است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت