Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق مازندران منطقه ساری روز شنبه اعلام کرد که این میزان برق مشترکان همکار در چارچوب طرح های پاسخگویی بار در تابستان به کار گرفته می شود.

مصرف برق مشترکان تحت پوشش شرکت توزیع برق مازندران منطقه ساری به طور میانگین در طول سال روزانه ۸۰۰ مگاوات است که این میزان در فصل گرما تا حدود سه برابر افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین میزان تولید برق در این منطقه یکهزار و ۹۰۰ مگاوات است که این میزان برای ساعات پربار کفایت نمی کند و به همین سبب هم تاکنون برای جبران کمبودها ، برق مشترکان برای ساعاتی از شبانه روز قطع می شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران ، مهندس سید محمد علیان گفت که در طرح ها پاسخگویی بار در تابستان امسال بیش از ۴۰ مگاوات با جلب همکاری مشترکین صنعتی محقق می شود.

وی توضیح داد : همچنین بیش از ۶۸ مگاوات نیز از طرح های جلب همکاری مشترکین اداری ، سایر مصارف دیماندی ، صنایع کشاورزی و طیور شامل شالیکوبی ها و مرغداری ها، سردخانه ها، ایستگاه های گاز فشرده طبیعی و دارندگان مولدهای برق خودتامین تحقق خواهد یافت.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق مازندران همکاری مشترکین سایر مصارف دیماندی، جایگاه های سوخت رسانی سی ان جی و نیز استفاده از مولدهای خود تامین در ساعات اوج بار را خوب ارزیابی کرد و گفت : جایگاه های سی ان جی با همکاری پنج مگاواتی و مشترکین سایر مصارف دیماندی با حدود چهار مگاوات و مولد های خود تامین نیز در ساعات اوج بار حدود ۲ مگاوات در پیک بار تابستان امسال با شرکت توزیع نیروی برق مازندران همکاری می کنند.

وی با اعلام این که از طریق همکاری ۱۰ درصد مشترکان خانگی مازندرانی در ساعات پیک بار امسال می‌توان تابستان کم دغدغه‌ای را پشت سر گذاشت ، از مشترکان خانگی مازندرانی خواست تا در ساعت اوج مصرف که از ساعت ۱۳ تا ۱۷ را شامل می شود ، از وسایل برقی پر مصرف و غیر ضرور شامل ماشین لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و اتو، خودداری و استفاده از این وسایل را به اوایل صبح و یا اواخر شب منتقل کنند.

توزیع برق مازندران دارای ۲ شرکت است که توزیع منطقه ساری یک میلیون و ۳۸۰ هزار مشترک دارد و از گلوگاه تا آمل را پوشش می دهد. ۷۰ درصد از مشترکان توزیع برق مازندران منطقه ساری مشترکان خانگی هستند.

شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران هم  ۶۲۸ هزار مشترک خانگی ، عمومی ، کشاورزی ، صنعتی و سایر مصارف را در ۹ شهرستان گردشگرپذیر این منطقه زیر پوشش دارد. مسئولان توزیع برق این منطقه هم  هفته پیش هشدار دادند به خاطر افزایش دما و شرجی هوا میزان مصرف برق مشترکان از حد مجاز بیشتر شده و به وضعیت قرمز رسیده است.

مدیران هر دو شرکت توزیع برق مازندران قبلا با اشاره به آغاز فصل گرما و شرجی هوا ، پیش بینی کردند که شهروندان مازندرانی امسال تابستان روزهای گرم بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

بر اساس گزارش رسمی شرکت برق منطقه ای مازندران منطقه ساری ، در پیک مصرف برق حدود یک هزار مگاوات مربوط به سیستم های سرمایشی استان است که از این میزان حدود ۵۰۰ مگاوت مربوط به ادارات و صنایع و مراکز تجاری است. 

همچنین بر اساس این گزارش ، تا ۱۵۰ مگاوات مصرف برق در مازندران مربوط به حضور مسافران  و گردشگران است ضمن این که از مرداد ماه مازندران میزبان فعالیت بیش از ۸۰۸ شالیکوبی است که بار مصرف ۱۱۲ مگاواتی را به شبکه توزیع تحمیل می کنند. 

برچسب‌ها شرکت برق منطقه ای مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای مازندران شرکت برق منطقه ای مازندران شرکت توزیع برق مازندران مازندران منطقه ساری برق مشترکان سایر مصارف مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: مهمترین این طرح‌ها، طرح توسعه منبع تغذیه و تامین برق (فیدر) از پست فوق توزیع ملکان برای تامین برق مرکز شهر تربت حیدریه است که بتوان این شهر را از سه مسیر برق‌دار کرد تا حادثه و خاموشی نداشته باشد.

حسن صادقی افزود: طرح دیگر، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است و طرح بعدی کنترل پذیری مشترکان کشاورزی است.

مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: امید است امسال با توجه به طرح‌های ابلاغی از مرکز استان و همچنین دستورکار‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر، خاموشی در سال جاری برای مشترکان خانگی و تجاری وجود نداشته باشد، اما این احتمال هست که مشترکان کشاورزی و صنعتی براساس دستورکار‌هایی که وزارت نیرو ابلاغ می‌کند دچار خاموشی‌هایی شوند.

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری
  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • مصرف کولرها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه