Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیرماه سال ۹۷ بود که پریدن پسری دانشجو از پنجره کلاس، حسابی حاشیه ساز شد و تمام توجه‌ها را به سوی حامد تهرانی سریال پدر جلب کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تیرماه سال ۹۷ بود که پریدن پسری دانشجو از پنجره کلاس، حسابی حاشیه ساز شد و تمام توجه‌ها را به سوی حامد تهرانی سریال پدر جلب کرد. سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا، روایت عشق دختری ظاهرا غیرمذهبی به پسری مذهبی و متدین بود و به مشکلات برسر راه ان دو می‌پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان موقع نیز صحبت‌هایی درمورد ساخته شدن فصل دوم این سریال برای تلویزیون منتشر شده بود و حالا پس از گذشت دو سال همان گروه با "آقازاده" به شبکه خانگی امده اند، اما با درون مایه‌ای که به گفته تهیه کننده کار، خیلی‌ها را بی خواب خواهد کرد.
جمعه ۶ تیرماه اولین قسمت سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی و طراحی حامد عنقا منتشر شد. سریال با یک غافلگیری جذاب و در عین حال دلخراش اغاز می‌شود. شروعی که بیننده را به دیدن مابقی سریال به شدت مشتاق می‌کند. سریال همانگونه که از نامش بر می‌آمد بی لکنت از مسائلی سخن می‌گوید که پیش از این تنها در لابه لای گفتگو‌های خصوصی و یا پچ پچ‌های مردم شنیده می‌شد. آقازاده روایت پشت پرده‌های برخی زد و بند‌های سیاسی و رفتار‌های برخی آقازادگان است که برای رسیدن به منافع خود از هیچ کاری فروگذار نیستند حتی اجیر کردن زنانی تحت عنوان پرستو.
حامد عنقا در این سریال همچون سریال پدر به درون مایه حیا نیز توجه ویژه‌ای دارد و داستان عشقی کم و بیش مشابه به سریال پدر را روایت می‌کند. عنقا پیش از این در مصاحبه‌ای، آقازاده را بغض فروخفته کف جامعه نسبت به برخی فساد‌ها توصیف کرده بود و این سریال را نه تنها یک سریال، بلکه صدای بلند یک اعتراض برشمرده بود. او با اشاره به گفته مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، چنین فساد‌هایی را عفونتی قلمداد کرد که یک بار باید نیشتر بخورد و جراحی شود و به شکلی خیلی عیان از ان‌ها سخن گفته شود.
سریال آقا زاده سریالی خوش ساخت و پرکشش به نظر می‌رسد که افرادی، چون امین تارخ، امیر آقایی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، سینا مهراد و امین حیایی در ان ایفای نقش کرده اند و در ۲۵ قسمت اماده نمایش شده است. حال باید دید سریال آقازاده قادر خواهد بود در ادامه نیز همچنان بینندگان خود را حفظ کند و شجاعانه از برخی مسائل و خط قرمز‌ها، علنا سخن بگوید و یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال آقازاده شبکه نمایش خانگی حامد عنقا سریال پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران

کرج به دلیل مجاورت با تهران، زودتر و بیشتر از سایر شهر‌های بزرگ کشور، تحت‌تاثیر وقایع و روند‌های بازار مسکن تهران قرار می‌گیرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، سال گذشته، بخشی از مهاجرت‌های مستاجران تهرانی به مناطق شهری اطراف، در قالب ورود به کرج و حومه استان البرز رقم خورد.

طی دهه ۸۰ نیز بعد از جهش قیمت مسکن (سال‌های پس از ۸۶) بخش قابل‌توجهی از زوج‌های جدید تهرانی، کرج را برای صاحب خانه شدن انتخاب کردند.

با این حال تحولات شهری در این کلان‌شهر همسایه تهران طی سال‌های اخیر از یک سو نیروی جاذبه سکونتی برای تهرانی‌های ناتوان از خرید و اجاره را بیشتر کرد –از جمله تجهیز شبکه متروی تهران-کرج- و از سوی دیگرعاملی برای تغییرات قیمت مسکن با آهنگ سازگارتر با تهران شد.

در نبض مسکن امروز، فایل‌هایی که زمستان سال گذشته در بازار مسکن کرج و برخی مناطق شهری حومه‌ای عرضه شده بود، آورده شده است.

میانگین قیمت پیشنهادی فروش در این فایل‌ها ۴۲ میلیون تومان است که برای واحد‌های مسکونی با میانگین مساحت ۹۷ مترمربع و میانگین سنی ۷ سال ساخت برآورد شده است.

این سطح قیمت با توجه به سطح قیمت آپارتمان‌های تهران در زمستان سال گذشته بیانگر آن است که فاصله قیمت مسکن بین این دو کلان‌شهر کمتر از نصف است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در مناطق مختلف کرج را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • روز شلوغ اخبار فرهنگی؛ از نمایشگاه کتاب تا کیانوش عیاری و حامد بهداد
  • رقص حامد آهنگی با آهنگ عربی مقابل مردم
  • (ویدیو) رقص بامزه و جنجالی حامد آهنگی با آهنگ عربی
  • ببینید | روش عجیب خواننده ایرانی برای ترساندن دوستان خود؛ حامد آهنگی متعجب شد
  • رقص چشم‌نواز حامد آهنگی با آهنگ عربی مقابل چشمان مردم +ویدئو
  • تهرانی‌ها پیش تاز ظهور دروازه‌بانان جدید در فوتبال ایران
  • رقص بامزه حامد آهنگی با آهنگ عربی (فیلم)
  • شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران