Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگا ر مهر، ظهر امروز مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله سیدمحمد تقی حسینی طباطبایی و شهدای ۷ تیر با حضور مسئولین شهرستانی و استانی و مردم دارالولایه سیستان در مصلی المهدی (عج) شهرستان زابل برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر کیخا، امام جمعه زابل در این مراسم با گرامیداشت یاد امام راحل (ره) و شهید آیت الله بهشتی و همچنین شهید آیت الله حسینی طباطبایی و دیگر شهدای واقعه ۷ تیر و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: شهید آیت الله سیدمحمد تقی حسینی طباطبایی سیدالشهدای استان سیستان و بلوچستان هستند که به عنوان نسل اول انقلاب و یاران امام راحل، پیام جهاد و انقلاب را از ایشان گرفتند و به مردم انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی پرچمدار انقلاب اسلامی در منطقه سیستان بودند، افزود: قطعاً باید از ظرفیت فرهنگی بقعه مطهر این شهید بزرگوار بیش از پیش استفاده شود.

امام جمعه زابل با اشاره به اینکه هفتم تیر ماه روز قوه قضائیه نام گذاری شده است، ادامه داد: این روز را به همه عزیزان دستگاه قضائی در استان سیستان و بلوچستان و منطقه سیستان و خصوصاً شهرستان زابل تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی، افتخار حوزه علمیه و همچنین افتخار ما سیستانی‌ها است که فرزند سیستان اینگونه مشغول سربازی در رکاب ولایت هستند، گفت: با شروع فعالیت ایشان به عنوان ریاست قوه قضائیه شاهد تحول، نشاط و پویایی در این قوه هستیم.

حجت الاسلام کیخا با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی مبارزه با مفسدین را از خود قوه قضائیه شروع کرده است، افزود: در خواست همه ملت این است که با مفسدین و زالو صفتانی که با نفوذ در ارگان‌های مختلف حیثیت نظام را زیر سوال برده‌اند، برخورد جدی شود.

وی با اشاره به اینکه این مفسدین خائن به نظام و کشور هستند، تصریح کرد: استکبار جهانی قصد براندازی نظام را دارد و این مفسدین اقتصادی همان کار دشمن را انجام می‌دهند از همین رو باید به شدت با آنها برخورد شود.

کد خبر 4959689

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان شهرستان زابل قوه قضاییه ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان ایلام خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت حسینی طباطبایی شهید آیت الله قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است