Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نشست خبری امروز در رابطه با آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ مورد جدید بستری کرونا در کرمان داشتیم که از این تعداد ۲۱ مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دو مورد هم مربوط به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان کرد: روز گذشته آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی جیرفت، بم و سیرجان تعطیل بودند.

او مجموع آمار موارد بستری مبتلا به کرونا در استان کرمان از ابتدای آغاز اپیدمی را هزار و ۴۷۹ مورد ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ۲۰۱ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های کرمان بستری بوده و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

شفیعی از افزایش آمار بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان از هفته گذشته تاکنون خبر داد و افزود: آمار روزانه به دلیل وابستگی به تعداد آزمایشات انجام شده متغییر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی از درگذشت شش بیمار مبتلا به کرونا طی روز گذشته در استان کرمان خبر داد و افزود: از این تعداد یک مورد مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان، سه مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دو مورد هم مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است.

او مجموع جانباختگان بر اثر ابتلاء به کووید ۱۹ در استان کرمان را ۱۴۱ نفر ذکر و بیان کرد: در حال حاضر اکثر موارد ابتلاء در اثر شرکت در مراسم‌های عروسی و ترحیم، سفر به مناطق آلوده‌تر یا پذیرایی از مسافرانی که از استان‌های آلوده‌تر به کرمان آمده اند، رخ می‌هد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمان استان کرمان مربوط به حوزه حوزه دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در رصد داده‌های علمی پایگاه وبگاه علم مؤسسه کلاریویت در حوزه علوم اجتماعی، مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES (IJMS) دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به عنوان نخستین نشریه نمایه شده جمهوری اسلامی ایران در حوزه مطالعات مدیریت در پایگاه Journal Citation Reports (JCR) شناخته شد.

شماره دوم والیوم ۱۷ (مربوط به آپریل ۲۰۲۴) که آخرین شماره منتشر شده مجله است، با بیست مقاله برای نخستین بار در پایگاه Social Science Citation Index (SSCI) نمایه شده است. این اولین نشریه جمهوری اسلامی است که به طور مستقل در این پایگاه مهم نمایه می‌شود.

پیش از این، دو مجله ایرانی مربوط به حوزه علوم (به عنوان نمایه اصلی) در این پایگاه هم نمایه شده است. مجله مذکور در سال‌های اخیر در ESCI نمایه می‌شد و اکنون اعتبار بالاتری دریافت کرده و در هسته مرکزی مجلات وبگاه علم قرار گرفته است. دکتر کیان تاج‌الدین به عنوان سردبیر و دکتر حمیدرضا ایرانی به عنوان مدیرمسئول مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند