Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال تلویزیونی «شاهرگ» با فضای دهه شصتی خود از امشب روی آنتن می‌رود.

به‌گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سریال «شاهرگ» به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از امشب ۷ تیر روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

بازیگرانی که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند، عبارتند از: حسین پاکدل، نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، فریده سپاه‌منصور، مسعود فروتن، امید روحانی، عطا عمرانی، محسن بهرامی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، سید مریم موسویان، حلیمه سعیدی، فریده دریامج، سوسن مقصودلو، مژگان اخلاقی،مجتبی بیطرفان، ایمان دبیری و با حضور سام قریبیان، سید جواد هاشمی، آزاده زارعی و سپیده خداوردی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شاهرگ» به روایت داستانی ملتهب و پرچالش در روزهای دهه ۶۰ می‌پردازد.

در خلاصه داستان «شاهرگ» به قلم کریم لک‌زاده آمده است: در سال‌های ناآرام پس از انقلاب در سال ۱۳۶۰، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است...

پس از پخش سریال «زیرخاکی» به عنوان سریال ماه مبارک رمضان شبکه اول سیما که با استقبال مخاطبان مواجه شد، این بار نیز مخاطبان تلویزیون شاهد سریالی با حال و هوای دهه شصت از تلویزیون خواهند بود.

البته زیرخاکی به مدد ماهیت طنز و بازی خوب بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی‌فر توانست مخاطبان را جذب کند. زیرخاکی جدیدترین تجربه کارگردانی جلیل سامان بود که در یک دهه گذشته با ساخت چند اثر پربیننده از جمله «ارمغان تاریکی» و « نفس» جایگاه خود را در میان سریال‌سازان تلویزیون تثبیت کرد.

مخاطبان تلویزیون در چند سال اخیر نشان داده‌اند که از سریال‌های معروف به «دهه شصتی» استقبال می کنند. سریال‌هایی که با تکیه بر فضا و عناصر  قدیمی حس نوستالژیک مخاطبان را قلقلک می‌دهند و او را با داستان خود همراه می‌سازند. سریال‌هایی مثل ارمغان تاریکی، وضعیت سفید، نابرده رنج و نمونه جدیدتر یعنی «زیرخاکی» از این دسته آثار هستند.

حال باید دید اشکذری با جمعی از بازیگران شناخته‌شده وداستانی که در فضای چهار دهه پیش می‌گذرد در جذب مخاطب چه خواهد کرد.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: سریال های تلویزیونی سریال شاهرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم

پیمان جبلی در پی درگذشت مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون گفت: چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش‌هایمان را بنوازد. دوست داشتیم خبرهای خوش موفقیت‌های جوانانمان در المپیک پیش‌رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن پیام رییس صداوسیما بدین شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون
چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفت و گو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبرهای خوش موفقیت های جوانان مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.»

در این زمینه بخوانید: 

این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!

صدای مسعود اسکویی را بشنوید/ گزارشگری که امروز درگذشت

مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد

در پیشینه خبر روابط‌عمومی سازمان صدا و سیما آمده است: «مسعود اسکویی مجری و مفسر ورزش رادیو وتلویزیون امروز در ۸۵ سالگی دارفانی را وداع گفت. وی مدتی پیش به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شده و مدتی در بخش مراقبت های ویژه به سر می‌برد. وی از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت.

اسکویی از جمله پیشکسوتان خوش نام و خوش صدای رسانه ملی به شمار می‌رفت که تعصب و غیرت تحسین برانگیزی به رادیو و خصوصاً حوزه ورزش داشت.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم
  • «حشاشین» سریالی بر اساس تحریف تاریخ است
  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم!
  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم!/ «چه تکاپوی رقت انگیزی»
  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید