Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@21:19:09 GMT

زیدان: نمی‌خواهم ۲۰ سال سرمربی باشم

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۴۵۴۰

زیدان: نمی‌خواهم ۲۰ سال سرمربی باشم

سرمربی رئال مادرید دوست ندارد دوران مربیگری‌اش طولانی مدت باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید بامداد دوشنبه در هفته سی و دوم لالیگا به مصاف اسپانیول می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: من در مورد هفت فینال (هفت هفته باقی مانده) چیزی نمی‌دانم. باید به همین روند ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی برابر اسپانیول خواهیم داشت که به امتیاز نیاز دارد. این دیدار فینال دیگری است و باید در بالاترین سطح بازی کنیم. همچنین تمرکز داشته باشیم.

دقایقی پیش آبلاردو از هدایت اسپانیول برکنار شد و روفته به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل هدایت تیم کاتالانی را بر عهده خواهد داشت. زیدان در این رابطه اظهار کرد: حرفی برای گفتن ندارم که خوب یا بد است. تنها برای آبلاردو متاسف هستم. لحظات سختی برای او است.

سرمربی رئال مادرید در ادامه به سرخیو راموس اشاره کرد و گفت: او پیش از این نشان داده بود که شخصیت و سطح بالایی دارد. او می‌خواهد پیروز شود و برای این کار اشتیاق دارد. از رکوردهایی که به نام خود ثبت می کند شگفت زده نمی شوم. امیدوارم به همین روند ادامه دهد و تا پایان این چنین باشد. 

سرمربی فرانسوی در مورد آینده اش گفت: نمی دانم تا چه زمانی سرمربی مادرید خواهم بود. هیچ برنامه ای در ذهن ندارم. من روز به روز کار می کنم. در ذهنم همیشه این بود که فوتبالیست باشم و ۱۸ سال بازی کردم. گفته بودم که هرگز مربی نمی شوم اما اکنون هستم. با این حال مطمئن هستم ۲۰ سال سرمربی نخواهم بود چون خیلی انرژی می خواهد. 

لینک کوتاه: asriran.com/0035Dr

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زین الدین زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد

با حضور در بازی مقابل کادیز، لوکا مودریچ با 38 سال و 7 ماه و 27 روز به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شدورکوردی تاریخی رادررئال مادرید شکست. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ در این بازی لوکا مودریچ از ابتدا درون ترکیب رئال مادرید قرار داشت و کارلو آنچلوتی تا انتهای بازی این ستاره کروات را درون زمین نگه داشت و او را تعویض نکرد. در حقیقت لوکا مودریچ یک بازی کامل انجام داد. این ستاره اهل کشور کرواسی عملکرد خوبی در این بازی داشت و یک پاس گل هم داد. او روی گل اول رئال مادرید که توسط براهیم دیاز در دقیقه 51 زده شد، پاس گل داد.

لوکا مودریچ با حضور در این بازی رکورددار مسن ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شده که در یک بازی لالیگایی به میدان می رود. مودریچ با داشتن 38 سال و 238 روز پیرترین بازیکنی است که تا حالا برای رئال مادرید در لالیگا بازی کرده است. رکورد قبلی متعلق به پوشکاش بود که با 38 سال و 233 روز در لالیگا برای رئال مادرید بازی کرده بود. رکورد پوشکاش از سال 1965 باقی مانده بود و حالا لوکا مودریچ آن را شکسته است.

مسن‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید در لالیگا

لوکا مودریچ؛ 38 سال و 7 ماه و 27 روز

فرانس پوشکاش؛ 38 سال و 7 ماه و 19 روز

پاکو بویو؛ 38 سال و 2 ماه و 3 روز

یرزی دودک؛ 38 سال و 1 ماه و 28 روز

آلفردو دی استفانو؛ 37 سال و 10 ماه و 23 روز

پاکو خنتو؛ 37 سال و 7 ماه

مودریچ در فصل آخر قرارداد خود با رئال مادرید قرار دارد و هنوز قرارداد جدیدی امضا نشده است و باید دید که لوکا مودریچ در رئال مادرید می ماند یا این که کار او در این باشگاه به اتمام می رسد. 

دیگر خبرها

  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود