Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی دستور مکتوب فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بود که پیکر برخی شهدای مدافع حرم از جمله پیکر شهید جواد الله کرم در این منطقه کشف شده و بعد از سال‌ها به کشور و آغوش خانواده بازگشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اهتمام سردار شهید قاسم سلیمانی در مورد وضعیت خانواده شهدای مدافع حرم، یکی از نکاتی است که نزدیکان ایشان در سپاه پاسداران آن را نقل کرده و از اهمیت این موضوع برای سردار سخن می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان این مشکلات، موضوع چشم انتظاری خانواده شهدای مفقودالاثر از جمله مواردی است که اگرچه ممکن است از چشم برخی مسئولین پنهان مانده باشد، اما سردار جبهه مقاومت همواره دغدغه آن را داشته است. شاهد این ماجرا نیز نامه‌ای است که یک سال قبل از شهادتش برای رسیدگی به موضوع تفحص پیکر شهدای مفقود سوریه نوشته و دستور آن را داده است.

در پی دستور مکتوب فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بود که پیکر برخی شهدای مدافع حرم از جمله پیکر شهید جواد الله کرم در این منطقه کشف شده و بعد از سال‌ها به کشور و آغوش خانواده بازگشت. سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در 26 آبان ماه سال 1397 طی نامه‌ای خطاب به سردار احمد کریمی، معاون نیروی انسانی سپاه نوشته بود: «ضمن تشکر فراوان، خداوند از شما به بهترین وجه قبول بفرماید. خواهش می‌کنم ادامه موضوع خصوصا باقیمانده مفقودین جنوب و خان طومان با جدیت دنبال شود، دستتان را می بوسم.»

پوستری جدید از شهید جواد الله‌کرم+عکس

روز گذشته سردار ابوالقاسم شریفی، رئیس اداره ایثاگران سپاه پاسداران با حضور در منزل شهید الله کرم در برنامه بدون تعارف صدا و سیما، ضمن تقدیر از خانواده این شهید برای نخستین بار به متن نامه سردار اشاره کرد و از دغدغه او نسبت به پیگیری وضعیت مفقودین سخن گفت. در پایان این دیدار سردار شریفی با اهدای تابلوی لباس شهید الله کرم در هنگام شهادت که با پیکر مطهر او تفحص شده است، یاد این شهید را زنده کرد.

انتهای پیام/

 

علی اکبر و زهرا الله کرم فرزندان شهید مدافع حرم جواد الله کرماهدای لباس تفحص شده شهید الله کرم به خانواده ایشانلباس تفحص شده شهید مدافع حرم جواد الله کرملباس تفحص شده شهید مدافع حرم جواد الله کرماهدای لباس تفحص شده شهید الله کرم به خانواده ایشانعلی اکبر الله کرم در حال بوسیدن لباس تفحص شده ی پدرعلی اکبر و زهرا الله کرم فرزندان شهید مدافع حرم جواد الله کرماهدای لباس تفحص شده شهید الله کرم به خانواده ایشاناهدای لباس تفحص شده شهید الله کرم به خانواده ایشانمادر شهید مدافع حرم جواد الله کرمعلی اکبر و زهرا الله کرم فرزندان شهید مدافع حرم جواد الله کرماهدای لباس تفحص شده شهید الله کرم به خانواده ایشانمادر شهید الله کرم به همراه فرزندان شهیداهدای لباس تفحص شده شهید الله کرم به خانواده ایشاناهدای لباس تفحص شده شهید الله کرم به خانواده ایشاناهدای لباس تفحص شده شهید الله کرم به خانواده ایشاناهدای لباس تفحص شده شهید الله کرم به خانواده ایشاناهدای لباس تفحص شده شهید الله کرم به خانواده ایشانمادر شهید مدافع حرم جواد الله کرممادر شهید الله کرم به همراه فرزندان شهیدکوچه علیزاده محله مهرآباد جنوبی که منزل شهید الله کرم در آن واقع شده مادر شهید مدافع حرم جواد الله کرم در حال ادای احترام به لباس تفحص شده ی فرزندشمادر شهید مدافع حرم جواد الله کرم در حال ادای احترام به لباس تفحص شده ی فرزندشاهدای لباس تفحص شده شهید الله کرم به خانواده ایشانعلی اکبر الله کرم فرزند شهیددر منزل شهید الله کرماهدای لباس تفحص شده شهید الله کرم به خانواده ایشان R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهدای گمنام مدافعان حرم جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای گمنام مدافعان حرم جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم شهدای گمنام مدافعان حرم شهید سپهبد قاسم سلیمانی جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم شهید مدافع حرم جواد الله کرم جواد الله کرم شهدای مدافع حرم سپاه پاسداران فرزندان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی