Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:06:40 GMT

دلیل جدایی شیخ دیاباته از استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۴۷۰۰

دلیل جدایی شیخ دیاباته از استقلال مشخص شد

سرپرست تیم استقلال دلیل اجازه دادن به شیخ دیاباته برای رفتن به مرخصی را توضیح داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال امروز به خاطر به دنیا آمدن فرزند سومش ایران را ترک کرد و قرار است روز پنجشنبه به کشور برگردد. این درحالی است که استقلال در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه است و به دیاباته نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید رمضانی سرپرست استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا در شرایط کنونی به دیاباته مرخصی داده شده، بیان کرد:

او فرزند سومش در حال به دنیا آمدن است. وقتی یک بازیکن از نظر ذهنی در تمرینات و مسابقه نباشد، به درد ما نمی خورد. قبلا او با باشگاه صحبت کرده بود که زمانی که فرزندش به دنیا می آید به خانواده اش سر بزند.

وی افزود:

قطعا هیچ کس راضی به مرخصی رفتن او راضی نبود ولی با سبک و سنگین کردن به این نتیجه رسیدیم که اگر دیاباته باشد و نتواند از نظر ذهنی به ما کمک کند، برود بهتر است. به همین خاطر قول داد برود و چند روزه برگردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیاباته استقلال تهران دیاباته سعید رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!

در اتفاقی نادر و عجیب در باشگاه بزرگ استقلال، مدیران اخراج شده ، کارت بازی اعضای تیم را بردند و پس نداده‌اند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود که اعضای این تیم در اتفاقی غیرقابل باور در یک لیگ حرفه‌ای کارت بازی ندارند!

داستان از این قرار است که تا چند روز قبل کارت بازی رسمی بازیکنان و مربیان استقلال در اختیار نصرالله خواجه‌گیری سرپرست تیم بوده و بلافاصله بعد از برکناری علی خطیر، او هم از سمت خود اخراج شد و آتیلا حجازی سرپرستی استقلال را بر عهده گرفت.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده که تا آخرین ساعات شب گذشته کارت بازی بازیکنان و مربیان استقلال در اختیار سرپرست و تیم مدیریتی جدید به دلایلی نامعلوم قرار نگرفته است.

خواجه‌گیری همان فرد گمنامی است که به واسطه رفاقت با خطیر، بعداز استعفای علی سامره، از بهمن ماه گذشته به عنوان سرپرست تیم استقلال بدون هیچ سابقه‌ای در این سطح ، جای بزرگان باشگاه را اشغال کرد و چندی پیش هم توسط جواد نکونام از تمرین اخراج و به اطراف تیم راه داده نشد.

به همین ترتیب برای محکم کاری با سازمان لیگ مذاکره شده که برای این بازی اگر به موقع کارت‌های اصلی به دست استقلالی‌ها نرسید، کارت المثنی برای آبی‌ها صادر شود تا آنها مشکلی برای برگزاری بازی حساس با ذوب‌آهن نداشته باشند.

اگر تیم مدیریتی سابق استقلال تا ظهر امروز کارت‌ها را برنگرداند، کارت جدید و المثنی صادر خواهد شد.

حال اینکه کارت‌های اصلی کجاست و چرا بعد از تغییرات به مدیریت جدید تحویل داده نشده و هدف از پس ندادن آن در چند روز اخیر چه بوده، موضوعی است که سرپرست و مدیران سابق «اخراجی» استقلال باید به مردم و رسانه‌ها درباره‌اش توضیح بدهند.

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند