Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمزه خلیلی امروز (شنبه) در نشست با اعضای شورای صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با تأکید بر حمایت دستگاه قضا از فعالان عرصه تولید و صنعت، اظهار کرد:

وی در ادامه به نگرانی‌های به وجود آمده در حوزه اقتصاد اشاره کرد و افزود: یکی از کارکردهای تولید، رفع یاس و ناامیدی از جامعه است و با رونق بخش‌های تولیدی قطعاً آینده روشنی پیش روی کشور قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای قضائی استان گیلان ادامه داد: انعکاس فعالیت‌های مثبت کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی استان گیلان و زحمات شبانه روزی کارگران و مدیران این واحدها موجب افزایش امید در میان مردم و همچنین جذب سرمایه گذاران به این استان خواهد شد.

وی یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضا را حمایت از تولید و اشتغال عنوان کرد و افزود: صاحبان صنعت و واحدهای تولیدی در صورت بروز مشکلات و موانع در کارشان می‌توانند از مسئولان قضائی برای یاری رساندن یا استیفای حقوق خود مطالبه گری کنند.

کد خبر 4959745

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری گیلان تولید ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان ایلام خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه نزاع و درگیری خیابانی منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد گفت: قاتل ۴۱ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل توسط راننده یک دستگاه خودروی پرادو ناشناس در شهرستان رشت در بامداد یازدهم اردیبهشت جاری، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو پرادو با زیر گرفتن راننده ۲۲ ساله خودرو پراید از محل متواری شده است افزود: با تحقیقات همه جانبه راننده ۴۱ ساله پرادو در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

حدادی از آمادگی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750134

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت