Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان امروز در نشست هیات فنی کمیته اضطراری مبارزه با ویروس کرونا تاکید کرد که بودجه اختصاص یافته برای مبارزه با ویروس کرونا، باید با نظارت دقیق، به گونه شفافیت و موثر به مصرف برسد.

دانش به والی کابل دستور داد تا در هماهنگی با وزارت صحت، طرحی را برای شش ماه آینده به منظور مصرف شفاف و موثر بودجه اختصاصی ولایت کابل برای مبارزه با کرونا تهیه و ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از والی کابل خواست تا گزارش کاملی از نحوه مصرف بودجه اختصاصی ولایت کابل برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا را برای رسانه‌ها و رهبری حکومت نیز تهیه کند.

گفتنی است که وزارت بهداشت افغانستان در آخرین آمار شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را ۳۰ هزار و ۶۱۶ نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرور دانش افغانستان ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار در غرب کابل

خبرهای تایید نشده حاکی از آن است که حوالی ساعت شش عصر امروز پنجشنبه، صدای چندین انفجار پی‌هم از غرب کابل شنیده شده است.

بر اساس معلومات ابتدایی گفته می‌شود تانک تیل در نزدیکی های حوزه ششم امنیتی در جاده فیض محمد کاتب هزاره دچار آتش سوزی شده است.

مقامات طالبان تا کنون درباره این خبر اظهاری نکرده‌‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد