Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از حمایت ۲۴۰ بیمار سخت درمان در طرح سخاوت خبر داد و گفت: ۲۵۰ حامی از این بیماران حمایت می‌کنند.

حمید شاکری‌صفت‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: با توجه به هزینه‌های سنگین درمان بیماران سخت‌درمان و به منظور جذب و هدایت مشارکت خیرین گرامی در عرصه سلامت، امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اقدام به  حمایت از این بیماران در قالب طرح  «سخاوت» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح از ماه رمضان سال ۹۴ کلید خورد گفت: در این طرح هر فرد نیکوکار با توجه به توانایی مالی خود می‌تواند هزینه‌های درمان ماهیانه یک یا چند بیمار نیازمند را برای دوره یک ساله تقبل کند.

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان ادامه داد: چند فرد خیر نیز می‌توانند به صورت مشترک هزینه ماهیانه یک بیمار نیازمند را برای یک دوره یک ساله تقبل کنند.

وی با اشاره به اینکه در طرح سخاوت فرد نیکوکار به عنوان حامی می‌تواند به خواست خود نوع بیمار را انتخاب و حمایت کند عنوان کرد: این طرح با توجه به توانایی مالی حامیان به سه نوع تقسیم شده است.

شاکری در توضیح طرح سخاوت یک بیان کرد: در این طرح یک نفر خیر به عنوان حامی یک یا چند بیمار را ماهیانه مساعدت می‌کند و  حداقل پرداختی ماهیانه یکصد هزارتومان برای هر بیمار است.

وی با اشاره به طرح سخاوت ۲ افزود: در این طرح یک یا دو یا چند نفر خیر به عنوان حامی یک بیمار را ماهیانه مساعدت می‌کنند که حداقل پرداخت ماهیانه ۵۰ هزار تومان است.

مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه در طرح سخاوت 3 نیز  خیر در ماه هر میزان که می‌تواند کمک می‌کند و حداقلی وجود ندارد گفت: حامیان وجوه مورد تعهد را با ذکر نام بیمار تحت حمایت خود به حساب مجمع واریز و با مدیریت امور مددکاری مجمع به بیماران در قبال فاکتور درمانی پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا حامیان از نزدیک با سایر مشکلات بیماران آشنا می‌شوند و در حد توان نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام می‌کنند.

شاکری بیان کرد: با مدیریت امور مددکاری حامیانی که تمایل به عیادت از بیماران را داشته باشند تحت عنوان برنامه دلجویی با بیماران خود دیدار و ارتباط معنوی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با طراحی فرمت‌های لازم و نرم افزار سیستمی، ساز و کار اجرای اینکار را فراهم کرده است گفت: در حال حاضر ۲۴۰ بیمار سخت‌درمان نیازمند زیر پوشش طرح سخاوت قرار دارند که در این راستا ۲۵۰ حامی از این بیماران حمایت می‌کنند.

  انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان درمان سلامت ماه رمضان طرح سخاوت طرح سخاوت سخت درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، دکتر پانته آ رمضان‌نژاد در تشریح این خبر اظهار داشت: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود.

وی افزود: پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی و تایید مرگ مغزی وی از سوی پزشکان، خانواده فهیم و نوع دوست بیمار رضایت به اهدای عضو دادند.

وی اضافه کرد: صبح امروز شنبه ۱۵ اریبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عمل جداسازی کلیه ها و کبد این بیمار جهت اهدا به بیماران نیازمند عضو انجام شد.

وی در پایان از خانواده های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمود.

گفتنی است: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقمندان می توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902929

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند