Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروز فر ظهر شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر، رسالت خبرنگاران را بسیار مهم اعلام کرد و گفت: رسانه‌ها در اطلاع رسانی اذعان عمومی جامعه نقش بسیار موثری دارند.

وی با اشاره به رسالت خبرگزاری مهر در آگاهی بخشی به افکار عمومی اظهار کرد: خبرگزاری مهر طی ۱۷ سال گذشته نقش برجسته ای در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افکار عمومی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان هم به تبع همانند سطح کشور طی چهار سال اخیر با کاهش دانشجو مواجه بوده است، گفت: در سال گذشته جذب دانشجو در این دانشگاه در مقطع کارشناسی خوب بوده است و بیش از ۵۳ درصد نسبت به سال ماقبل رشد داشته است.


فیروزفر با اشاره به شیوع ویروس کرونا، تاکید کرد: از ۲۱ اسفند ماه کلاس‌های آموزش مجازی دانشگاه آزاد واحد زنجان آغاز شد و بیش از ۱۷ هزار جلسه کلاس درس برگزار شد.

وی افزود: در این کلاس‌ها بیش از ۱۴ هزار نفر ساعت کلاس درس برگزار شده است و برگزاری کلاس‌های مجازی با مدیریت و برنامه ریز ی خیلی خوبی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، با بیان اینکه بیش از هزار و ۶۰۰ عنوان برنامه درسی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان تعریف شده است، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰ عنوان درسی برگزار شده و بیش از هشت هزار دانشجو در این کلاس‌ها شرکت کردند.

فیروز فر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه‌های درسی دانشگاه آزاد به صورت مجازی برگزار خواهد شد و کلاس‌های ترم تابستان هم مجازی برگزار می‌شود.

وی یاد آورشد: بیماری کرونا علیرغم اینکه مشکلات زیادی را به دنبال داشت ولی باعث شد از این تهدید به فرصت استفاده کرد چرا که در جامعه ما به فضای مجازی اهمیت داده نشده بود.

کد خبر 4959756

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبرگزاری مهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان ایلام خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خبرگزاری مهر برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا، مراسم بزرگداشت روز استاد با حضور داریوش جاوید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

گفت‌وگوی خبرنگار آنا را با مسئولان دانشگاهی و اعضای هیئت علمی درباره مقام شامخ استاد در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد