Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، شکست‌های کنونی رژیم صهیونیستی و آمریکا در برابر ایران، حزب الله و محور مقاومت آنچنانکه شماری از فرماندهان سابق نظامی یا امنیتی یا سران سیاسی این رژیم مانند "آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی ادعا می‌کنند محصول سیاست‌های "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم یا "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا نیست بلکه نتیجه راهبرد ایران و محور مقاومت است که باعث شده اند این رژیم به لبه پرتگاه سقوط سوق داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است که در اسرائیل، آشکارا به شکست تل آویو در جلوگیری از ارتقای توانمندی موشکی، نظامی و فناوری ایران و حزب الله لبنان اعتراف می‌شود. این توانمندی‌ها به بزرگترین منبع نگرانی رژیم اسرائیل تبدیل شده است.

المیادین افزود، آویگدور لیبرمن، نتانیاهو را مسئول سوق داده شدن این رژیم به پرتگاه دانست و علتش نیز از دیدگاه لیبرمن، دروغگویی نتانیاهو و فریبکاری درباره توانایی وی برای مانع تراشی در برابر ایران و حزب الله است و این در حالی است که به گفته لیبرمن، ایران صاحب ماهواره شده است و حزب الله نیز موشک‌های نقطه زن می‌سازد.

گزارشگر المیادین در گزارشی گفت لیبرمن که گفته می‌شود از سرسخت‌ترین تندرو‌ها در اسرائیل است در حملات لفظی اش به نتانیاهو و با برشمردن توانایی‌های محور مقاومت، آن روی مبهم اسرائیل را در مقایسه با ارتقای توانایی‌های محور مقاومت بر ملا کرد و نشان داد.

اتهام لیبرمن به نتانیاهو در ابعاد سیاسی‌اش فراتر از اختلافات انتخاباتی بین دو طرف بر سر نفوذ و قدرت است و او به صورت خلاصه درباره قدرت موشکی صحبت کرد و یادآور شد که ایران غنی سازی اورانیوم را پس از خروج ترامپ از توافق هسته‌ای به هشت برابر افزایش داده است. او همچنین موضوع ماهواره ایران را مطرح کرد.

لیبرمن معتقد است شکست سیاست نتانیاهو، اسرائیل را به این نتیجه رسانده و معتقد است نتانیاهو، اسرائیل را به پرتگاه می‌برد، اما شکست، فراتر از نتانیاهو است، زیرا اسرائیل قبل از نتانیاهو نیز شکست خورده بود. دولت آمریکا هم که نتانیاهو از آن کمک گرفته بود خواه در آنچه ترامپ تحریم‌های حداکثری علیه ایران نامیده بود یا در جنگ اقتصادی علیه محور مقاومت، شکست خورده بود.

گزارشگر المیادین گفت در آنچه که ترامپ و نتانیاهو شکست خورده اند، لیبرمن و رژیم اسرائیل نیز شکست خورده اند و شاید همین شکست مداوم در مراحل مختلف نشان می‌دهد اگر اسرائیل و آمریکا سیاست دیگری را نیز در پیش می‌گرفتند به نتیجه نمی‌رسیدند و نمی‌توانستند شکست را به موفقیت تبدیل کند. محور مقاومت بر اساس راهبردش، نتانیاهو و ترامپ را شکست داده است و لیبرمن و دیگران به دستاورد‌های این راهبرد اعتراف می‌کنند. اولویت این راهبرد نیز کشاندن اسرائیل به سوی پرتگاه است.

قدرت ایران بازدارندگی اسرائیل را از بین برد

عضو دفتر سیاسی جنبش «ابناءالبلد» در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میلادی گفت، قدرت جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت باعث شد قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی از بین برود.

به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، "محمد کناعنه" عضو دفتر سیاسی جنبش «ابناءالبلد» در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میلادی با اشاره به اتهام زنی‌های متقابل بین سران رژیم صهیونیستی از جمله "آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه سابق و "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم، گفت نیروی موسوم به نیروی بازدارندگی ارتش اسرائیل علیه محور مقاومت به خصوص ایران و حزب الله، تلاش‌های زیادی کرده است.

محمد کناعنه افزود نتانیاهو به عنوان نخست وزیر اسرائیل در ۱۰ سال گذشته از طرف مسئولان متعدد نظامی و امنیتی و اطلاعاتی و نیز مراکز مطالعاتی و سران سابق نظامی مانند اشکنازی و نفتالی بنت متهم شده است. آنان می‌گویند نتانیاهو با سیاست هایش باعث شد قدرت بازدارندگی ارتش صهیونیستی از بین برود، اما واقعیت آن است که نتانیاهو باعث نشد این قدرت بازدارندگی از بین برود بلکه مقاومت و محور مقاومت و افزایش قدرتش باعث شد این قدرت از بین برود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محور مقاومت رژیم صهیونیستی قدرت ایران در منطقه تحولات خاورمیانه رژیم صهیونیستی محور مقاومت بین برود شکست خورده حزب الله باعث شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد

حجت الاسلام محمد باقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: رژیم منحوس اسرائیل ۷۵ سال است که در اذهان دنیا یک قدرت شکست ناپذیر شده است و مردم دنیا دیدند که ایران تنها در چند ساعت و با ۲۰ درصد توان خود اسرائیل را به یک ارتش بزدل و ترسو تبدیل کرد.

وی با عنوان اراده و اقتدار کشورمان در عرصه‌های مختلف افزود: ملت ایران به دنیا و خصوصا امریکا و اسرائیل، نشان داد که ایران یک قدرت شکست ناپذیر است و اراده انجام هر عمل نظامی را دارد.

امام جمعه موقت سمنان ضمن تبریک روز معلم و شهادت شهید مطهری، وی را اسوه معلمان کشور و دانشجویان دانست و گفت: معلم باید درکلاس، درس عشق و باور و اعتماد را در به دانش آموزان تعلیم دهد.

 

وی تاکید کرد: معلمان و اساتید باید قدرت ایران در مسائل مختلف را در بین دانشجویان و دانش آموزان تبیین‌کنند.

حجت الاسلام عبدوس ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که کارگران در زمینه نشاط و معیشت دغدغه‌ای نداشته باشند.

خطیب نماز جمعه سمنان در پایان ضمن‌حمایت ازپلیس از اجرا شدن طرح نور توسط فراجا در استان و شهرستان‌ها قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد
  • «وعده صادق» افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را در هم شکست
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد