Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@11:34:58 GMT

جزئیات مراسم وداع با پیکر شهید «نسیم افغانی»

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۵۳۶۱

جزئیات مراسم وداع با پیکر شهید «نسیم افغانی»

پیکر مجاهد افغانستانی دفاع مقدس، «نسیم افغانی» از شهدای عملیات «والفجر۱» دوشنبه، ۹ تیر ماه وارد مشهدالرضا خواهد شد.

به گزارش مشرق، در پی تفحص پیکر مطهر مجاهد افغانستانی دفاع مقدس، شهید «نسیم افغانی» که در عملیات «والفجر ۱» در ارتفاعات ۱۴۱ و ۱۴۲ عراق در سال ۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، پیکر این شهید والامقام دوشنبه، ۹ تیر ماه وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد خواهد شد و مورد استقبال فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، مسئولین استانی و سرکنسول افغانستان در مشهد قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تکذیب پیداشدن خانواده «شهید افغانی» روایت شهادت «نسیم افغانی» آرپی‌جی‌زن شجاع والفجر۱

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «نسیم افغانی» دوشنبه، ۹ تیر از ساعت ۱۸ تا اذن مغرب و عشا با حضور مسئولان، خادمین بارگاه منور رضوی و خانواده شهدای مدافع حرم در رواق امام خمینی(ره) حرم حضرت رضا(ع) برگزار می‌شود.

در پی شهادت خانواده مجاهد شهید «نسیم افغانی» در بمباران هزاره افغانستان توسط ارتش شوروی و عنایت رهبر معظم انقلاب مبنی بر تکریم این شهید والامقام و تدفین در حرم رضوی، مراسم تدفین پیکر مجاهد شهید «نسیم افغانی» سه‌شنبه، ۱۰ تیر ماه با حضور مسئولان و خدام بارگاه حضرت ثامن‌الحجج(ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در صحن آزادی برگزار خواهد شد. به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مراسم تشییع برگزار نخواهد شد.

بسیجی شهید «نسیم افغانی» فرزند «میرزا محمد» متولد ۱۳۳۰ هزاره افغانستان، دارای پلاک هویت به شماره CJ۵۱۹۳۹۶ جمعی گردان «سیف‌الله» گروهان سه از تیپ جوادالائمه (ع) لشکر ۵ نصر بود که فرماندهی این گردان را شهید «جواد آخوندی» بر عهده داشته است. رَسته‌ این مجاهد افغانستانی دفاع مقدس آرپی‌جی‌زن بوده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم شهید نسیم افغانی افغانستان حرم رضوی عراق دفاع مقدس مشرق شهید شهید گمنام نسیم افغانی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش مشرق، معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» از ورامین با عضویت بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سال ۱۳۶۴ در عملیات «والفجر ۹»، در منطقه «چوارته» به شهادت رسید.

عکس/ مراسم تشییع پیکر معلم

دیگر خبرها

  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • وداع با شکوه ایلامی ها با پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی‌زاده
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • وداع باشکوه دزفولی‌ها با پیکر شهید غلامعلی عشیری لیوسی
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود