Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون کشتی گفت: نباید فرصت طلب باشیم، عسکری محمدیان در انتخاباتی سالم برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از آنکه حمید محمدنژاد یکی از نامزدهای احراز ریاست هئیت کشتی مازندران در برنامه دایره طلایی اتهاماتی را مبنی بر مهندسی انتخابات این هیئت از سوی فدراسیون کشتی مطرح کرد، سیدجلال عسکری روی خط برنامه آمد و گفت: در همه مجامع انتخاباتی، یک سر رقابت برد است و یک سر آن باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام احترامی که برای حمید محمدنژاد قائلم، نمی‌دانم واژه مهندسی را از کجا آورده‌اند، ما در ورزش چنین چیزی نداریم. در جامعه ای که شایسته سالاری حاکم باشد مهندسی معنا ندارد. برخی دوستان مراجعه کردند به فدراسیون و برنامه ارائه دارند. فدراسیون به دنبال برنامه محوری است.  

وی در مورد اینکه گفته شده او و مدیرکل ورزش مازندران پیش از آغاز مجمع، اعضای مجمع را به اتاق مدیرکل برده و از آنها خواسته‌اند به عسکری محمدیان رای بدهند، تاکید کرد: من در همه جلساتی که حضور دارم و همینطور مجمع کشتی مازندران، معمولا یک ربع تا نیم ساعت قبل از شروع انتخابات، می‌رسم. اینکه چنین موضوعی را مطرح می‌کنند جای تعجب دارد. انتخاب عسکری محمدیان در انتخاباتی سالم اتفاق افتاده و او قهرمان ملی ما بوده است. مطرح کردن چنین مباحثی دور از شان محمدیان است. افرادی در پشت پرده انتخابات بودند که بحث مهندسی را پیش کشیدند و اعتقادی به رای اعضای مجمع ندارند. این صحبت‌ها بی اهمیت قلمداد کردن رای اعضای مجمع مازندران است.  

دبیر فدراسیون کشتی ادامه داد: با این بحث‌ها می‌خواهند اصل انتخابات را زیر سوال ببرند. دلیل عدم حضور رئیس فدراسیون در مجمع انتخاباتی مازندران هم کم اهمیت جلوه دادن این هیئت نبود، دبیر جلسات مختلفی برای کار کشتی در وزارت ورزش و ارگان‌های مختلف دارد، در مورد سایر هیئت‌ها هم حضور در مجمع به من محول شده بود. اتفاقا کشتی مازندران از اهمیت زیادی برای فدراسیون کشتی برخوردار است.

سیدجلال عسگری در پایان تاکید کرد: زمانی می‌شود صحبت از مهندسی شدن انتخابات مطرح کرد که رای پایانی یک طرفه باشد، نه اینکه رئیس جدید هیئت با رای 8-9 انتخاب شود. حالا دیگر باید همه دور هم جمع شویم و به هیئت کشتی استان مازندران کمک کنیم و به دنبال فرصت طلبی نباشیم. 
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی مازندران ورزش انتخابات عسکری محمدیان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد

سیدعباس هاشمی‌منش با رای اعضای مجمع، به‌عنوان رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای‌ رزمی به مدت چهار سال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز چهارشنبه _دوازدهم اردیبهشت_ به ریاست سید محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و هاشمی سیاوشانی معاون امور مجامع دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در این مجمع حضور داشتند.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه یافت.

در نهایت سید عباس هاشمی‌منش با ۳۶ رای از ۴۸ آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

سید مجتبی شیرزادی ۱۲ رای بدست آورد.

رضا حیدری پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی، عهده‌دار سرپرستی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 749701

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر