Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@01:39:37 GMT

انتقال نماد بورس انرژی به بورس تهران

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۶۱۳۸

انتقال نماد بورس انرژی به بورس تهران

پس از انتقال نماد شرکت بورس انرژی به بورس اوراق بهادار تهران، معاملات این شرکت از روز جاری در تالار شیشه‌ای در بازار دوم بورس آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، نماد معاملاتی شرکت بورس انرژی ایران برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و با حضور «سید علی حسینی» مدیر عامل بورس انرژی و «علی صحرایی» مدیر عامل بورس تهران به طور نمادین بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماد معاملاتی "انرژی ۳" در بخش فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط، گروه فعالیت‌های کمکی واسطه‌گری‌های مالی به جز تأمین وجوه بیمه و بازنشستگی و طبقه فعالیت‌های مرتبط با اوراق بهادار به عنوان پانصد و سی و نهمین شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.

گشایش رسمی این نماد معاملاتی در حالی به فردا (یکشنبه) موکول شد که پس از کشف قیمت در نماد معاملاتی "انرژی ۳"، نماد معاملاتی "انرژی ۱" مربوط به نهادهای مالی بورس انرژی و نماد معاملاتی "انرژی ۲" مربوط به فعالان بورس انرژی نیز آماده انجام معامله خواهند بود.

بر این اساس بازگشایی این نماد معاملاتی از طریق حراج ناپیوسته با اعمال یک مرحله پیش گشایش شروع و با اجرای حراج ناپیوسته پایان می‌یابد.

کد خبر 430831

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار بورس تهران سازمان بورس و اوراق بهادار بورس انرژی بازار بورس انرژی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نماد معاملاتی اوراق بهادار بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با افزایش ۶۵۲  واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، شپنا و شستا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند ذوب، کاما و حزامیا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش  هزار و ۳۹۵  واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۳۷  میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

یشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس
فردا ۴،   اهرم و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، فاراک  و فردا ۴  بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اعتماد ۴، اراد ۱۲۸۴ و مبین ۰۶۱ بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، لبخند و اعتماد ۴  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد