Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان نماینده مردم بندر انزلی گفت: استادیوم تختی بندرانزلی از نظر بافت شهری در موقعیت ترافیکی قرار دارد و مشکلات زیربنایی نیز وجود دارد که بدین جهت ساخت یک استادیوم جدید باید در دستورکار قرار گیرد.

احمد دنیا مالی در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از مراحل اجرای پروژه بازسازی استادیوم تختی انزلی گفت: متاسفانه استادیوم تختی انزلی در دهه‌های گذشته مورد کم لطفی از نظر بازسازی قرار گرفت و این در حالی است که شهر بندرانزلی با دارا بودن تیم قدیمی و ریشه دار ملوان علاقمندان زیادی به فوتبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم بندر انزلی افزود: استادیوم تختی بندرانزلی از نظر بافت شهری در موقعیت ترافیکی قرار دارد و مشکلات زیربنایی نیز وجود دارد که بدین جهت ساخت یک استادیوم جدید باید در دستورکار قرار گیرد.

نماینده مردم بندر انزلی گفت: ناگزیر هستیم که هم استادیوم تختی را مرمت و بازسازی کنیم و هم استادیوم جدیدی را در جای مناسب احداث نماییم.

وی با بیان اینکه ایمنی تماشاگران با مد نظر قرار دادن شرایط سکوها رعایت شود، افزود: محدودیت‌های اعتباری استان بسیار زیاد است و گیلان بضاعت مالی و مهندسی چنین پروژه‌ای را ندارد. طرح مرمت استادیوم تختی انزلی بارها دستخوش تغییر شده است و امیدواریم که اجرای فاز دوم و سوم این پروژه و ایجاد سکوهای تماشاگران و مرمت جایگاه، با سرعت بیشتری اجرایی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی استادیوم ورزشی استادیوم تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر تسریع در روند احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان تاکید کرد و گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان بازدید از سد جریکه در شهرستان زهک، چاه‌نیمه‌ها و پروژه احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین اضطراری آب سیستان و زاهدان با اشاره به ضرورت تامین پایدار آب شرب و بهداشت شهروندان منطقه و اهمیت پروژه آب‌شیرین‌کن زاهدان از نظر ملی و توجه ویژه دولت به آن، گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد و علاوه بر این باید راهکارهای متنوع دیگری نیز برای تسریع در تکمیل آن مورد توجه قرار گیرد.

امینی با اشاره به نشست تخصصی بررسی راهکارهای تسریع عملیات اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن گفت: در این جلسه اقدامات انجام شده در بخش آب، برق، نصب تجهیزات و راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن، ایستگاه پمپاژ و موارد مربوط به محوطه‌سازی و دیوارکشی مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم این پروژه هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان با ظرفیت تامین 100 هزار مترمکعب در شبانه‌روز به منظور تامین اضطراری بخشی از آب مورد نیاز سیستان و زاهدان در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • ساخت یک شهرک جدید؛ تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت!
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی