Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معارفه حجت الاسلام علوی کیا به عنوان مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان باحضور مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان، جمعی از مسئولین نهاد رهبری در استان، ریاست دانشگاه و جمعی از مدیران و کارکنان ستادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه حجت الاسلام نبوی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر و تشکر از تعامل همه جانبه و خوب ریاست دانشگاه پیام نور استان با نهاد رهبری و پیشبرد اهداف تدوین شده، گفت: امروز نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به عنوان سازمانی منعطف و تاثیرگذار با رسالت‌های مختلف است که بنا به وظایف سنگینی که بر عهده دارد نیازمند افراد و مسئولین با تعامل بالا دارد.

او افزود: با توجه به اسلامی شدن دانشگاه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از بین رفتن دیدگاهی که دانشگاه را یک تهدید معرفی می‌کرد، گفت: دانشگاه موتور محرک نظام و یکی از ارکان مهم و اصلی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است و به همین دلیل باید به دانشگاه و رسالت‌های آن توجه ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام نبوی بیان کرد: حجت الاسلام علوی کیا که به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان خوزستان معرف گردید همواره دارای تفکری والا، اخلاق حسنه و الگوی رفتاری بسیار شایسته اسلامی و دانشگاهی هستند و قطعا ورود وی به دانشگاه، موج جدیدی از دانش و فضل و رایحه فرهنگی انقلاب اسلامی و هدایت و پشتیبانی دینی و سیاسی را رقم خواهد زد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان با تاکید بر اینکه وظیفه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها این است که راه درست را به ما نشان بدهد، تصریح کرد: نشانه گذاری مسیر برای رسیدن به هدف، کار عالمان دینی در دانشگاه‌ها است و این کار کسانی است که در مسیر انبیاء حرکت می‌کنند. این افراد رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری دردانشگاه‌های استان با تاکید بر اینکه موضوع شناسی و موضوع پروری از مهمترین کار‌هایی است که باید در حوزه‌ها انجام شود، اظهار کرد: پیوند حوزه و دانشگاه از بهترین راه‌های رسیدن به این هدف است و آن زمان است که می‌توان با موضوع شناسی و موضوع پروری، کار را تکمیل و آن را به جامعه غیردانشگاهی عرضه کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام علوی کیا مسئول جدید دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان خوزستان اظهار داشت: کار کردن در دانشگاه‌های بزرگ و برتری که فرهیختگان و دانشمندان صاحب نامی در آن حضور دارند حساسیت و ظرافت خاصی را می‌طلبد و برای من باعث افتخار است که در جمع عزیزان دانشگاهی حضور داشته باشم و خدمت نمایم. همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند در دانشگاه باید سازندگی علمی و سازندگی اخلاقی و فکری صورت گیرد و این‌ها جز در سایه همفکری و همکاری و عزم و اراده جدی محقق نمی‌شود.

در پایان حکم مسئولیت حجت الاسلام علوی کیا از سوی حجت الاسلام نبوی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور اعطاء گردید.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب جدید دانشگاه پیام نور نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه مسئول نهاد نمایندگی رهبری رهبری در دانشگاه پیام نور نهاد رهبری در دانشگاه ها دانشگاه پیام نور استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است
  • رسالت معلمی دفاع از حق است
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • حجت الاسلام‌والمسلمین معزی: روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی
  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد