Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شهرخودرو گفت: بابت کرونا یک دنیا نگرانی داریم و حداقل در مشهد شرایط نرمال نیست و فکر می‌کنم اگر بالاتر از قرمز، رنگی وجود داشت مشهد در آن وضعیت قرار می‌گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجتبی سرآسیایی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد:

‌ بابت کرونا یک دنیا نگرانی داریم و حداقل در مشهد شرایط نرمال نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزانه خبرهای تلخی می‌شنویم و فکر می‌کنم اگر بالاتر از قرمز، رنگی وجود داشت مشهد در آن وضعیت قرار می‌گرفت.

سرمربی شهرخودرو افزود:

امیدوارم در بازی فردا در وهله اول سلامتی بازیکنان، کادر و اعضای برگزارکننده در اولویت باشد و بعد بتوانیم بازی را با پیروزی تمام کنیم.

وی یادآور شد:

علی نعمتی و فرشاد فرجی از دفاع وسط‌هایمان محروم هستند، یکی دو مصدومیت جزئی مانند حسن جعفری که با سعی و تلاش تیم پزشکی چند روز گذشته به تمرینات اضافه شد، سعید صادقی نیز متأسفانه دیروز مصدوم شد که باید ببینیم امروز و فردا در چه شرایطی قرار دارد.

سرآسیایی در خصوص مشکلاتی که برای سرلک و جعفری با شکایت نساجی به وجود آمد، گفت:

حمیداوی، مالک باشگاه در رابطه با مشکل به وجود آمده پیگیری‌های خوبی داشته و تعاملات خوبی با باشگاه نساجی به‌وجود آمد، امیدواریم با برگزاری جلسه استیناف، مسئله مربوط به نقل و انتقالات شهرخودرو هم حل شود، البته ۴ ماه محرومیت سرلک و جعفری خود به خود با این تعطیلی به پایان رسید.

سرمربی شهرخودرو در خصوص جدایی میرو گفت:

او یک ماه دیرتر به ما اضافه شد، وقتی هم که آمد، دیدیم از نظر بدنی و تاکتیکی آماده نیست و یک ماهی کار داشت که به شرایط مطلوب برسد، که تا آن موقع بازی‌هایمان تمام شد و قرار شد باشگاه تصمیم مناسبی بگیرند.

وی ادامه داد:

کوزین، دستیار ایتالیایی تیم نیز ۱۰ روز است که به مشهد برگشته و کمک زیادی به همراه سایر دستیاران به من می‌کند.

سرآسیایی درباره ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت:

آخرین خبری که ما داریم این است که قرار شده بازی‌ها به صورت مجتمع و در یک کشور برگزار شود، اما هنوز تاریخ و شرایطش را به ما اعلام نکردند، با اتفاقاتی که این چند وقت رخ داد متوجه شدیم موافقت و مخالفت ما اهمیت ندارد، در شرایط خاص کرونا متضرر می‌شویم اما چاره‌ای جز تمکین نداریم.

سرمربی شهرخودرو خاطرنشان کرد:

ذوب‌آهن تیم قابل احترام، پرمهره و تاکتیکی است و نباید گول شرایط این تیم در جدول را بخوریم، بازی بسیار سختی در پیش داریم و باید با تمرکز کامل و اتحاد تیم و با دعای خیر هوادارانی که جایشان خالی است، بازی‌ اولمان را با سربلندی پشت سر بگذاریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو شهرخودرو لیگ برتر مجتبی سرآسیایی سرمربی شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت را در حالی به پایان رساند که ستاره هلندی تیم توماس توخل با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

بایرن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا امشب به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دلیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دلیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

این مدافع که زانوی راستش باندپیچی شده بود هنگام ترک ورزشگاه آلیانز آرنا با سوالی از خبرنگاران درمورد وضعیتش برای بازی سه شنبه مواجه شد و اینطور پاسخ داد: "نمی‌دانم، باید ببینیم چه می‌شود."

بایرن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در دیداری حساس به مصاف رئال مادرید برود و عدم حضور دی‌لیخت ‌در‌ این بازی برنامه‌های توماس توخل را دستخوش تغییر می‌کند.

سرمربی بایرن در صحبت‌هایش پس از بازی مانند خود دی‌لیخت اعلام کرد که اطلاعات دقیقی ندارد و باید منتظر جواب آزمایشات تکمیلی بماند تا درمورد این بازیکن تصمیم گیری کند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد