Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایرنا: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: بر اساس هماهنگی‌هایی‌که این دانشگاه با مقامات قضایی این شهرستان انجام داده، در صورتی که فردی از شرکت‌کنندگان در مجالس دورهمی به کرونا مبتلا شود، علاوه بر تامین هزینه درمان چنینن فردی از سوی صاحب مجلس، در صورت فوت او به دلیل این بیماری، دیه کامل آن نیز بر عهده برپاکننده این مجالس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر جلال کریمی، شنبه به ایرنا اظهار داشت: با توجه به این تصمیم از این پس در صورت برگزاری هرگونه مجلس عروسی، ترحیم، تولد و ... حتی به صورت خانگی در صورتی که فردی در جریان برگزاری این مراسم‌ها به کرونا مبتلا شود، تمام هزینه‌های درمان و عوارضی که در زمینه بیماری برای وی پیش می‌آید تا رسیدن به بهبودی کامل بر عهده صاحب مجلس است

وی ادامه داد: افزون بر این، صاحبان مجالس عروسی و عزاداری در شهرستان فسا باید دیه فردی را که به دلیل شرکت در اینگونه مجالس به کرونا مبتلا شده و بر اثر این بیماری فوت کرده است، پرداخت کنند.

کریمی، با اشاره به تشدید بحران کرونا در شهرستان فسا، برای قطع زنجیره انسانی انتقال این ویروس بر موضوع خودداری شهروندان از برگزاری مراسم جمعی و دورهمی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا ظهر امروز (هفتم تیرماه 99) تاکنون ۲۲۰ هزار و ۱۸۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۲۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۳۶۴ نفر رسیده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: دیه فوت شدگان کرونا کرونا مبتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت

یزدان افشاری‌پور اظهار کرد: فردی که به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش صداوسیما، فرماندار عنبرآباد گفت: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

عنبرآباد یکی از شهر‌های استان کرمان و مرکز شهرستان عنبرآباد است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری ۱۳۹۵ برابر با ۱۸٬۱۸۵ نفر (۵٬۲۸۵ خانوار) اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد