Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از رئیس جمهور و جمهوریخواهان این کشور، آن‌ها را به بی برنامگی در زمینه مقابله با ویروس کرونا متهم کرد.

به گزارش مشرق، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عصر شنبه به وقت تهران در توییتی از برنامه‌های بهداشتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور و جمهوریخواهان ایلات متحده انتقاد کرد.

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در توییتی نوشت: «جمهوری‌خواهان واشنگتن و ترامپ برنامه مراقبت بهداشتی جز این که شما ضد عفونی کننده "لیسول" تزریق کرده یا مایعات سفیدکننده بنوشید، ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بیشتر بخوانید: پلوسی: ترامپ الگوی بدی برای جامعه آمریکاست آمریکا در برابر آمریکا

وی همچنی از ترامپ بابت شکست در مهار ویروس کرونا در آمریکا و ماسک نزدن در انظار عمومی انتقاد کرد.  این در حالی است که ترامپ بعد از ظهر شنبه به وقت تهران برنامه بهداشتی «باراک اوباما » رئیس جمهور سابق این کشور را زیر سوال برد و آن را «لطیفه» خواند.

ترامپ در توییت خود نوشت: «اوباماکر، یک لطیفه است. دولت من بسیار بهتر از طرح اوباما اقدام کرده اما هنوز خوب نیست. من همواره از مردم حمایت می‌کنم

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۲۵ هزار و ۳۹ نفر رسید. این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته، شمار کلی مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا به دو میلیون و ۴۶۷ هزار و ۶۵۸ نفر رسیده است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلدو میترز» مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده را دو میلیون و ۵۵۲ هزار و ۹۵۶ نفر و مجموع قربانیان آن را ۱۲۷ هزار و ۶۴۰ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک با ۴۱۵ هزار و ۲۰۷ مورد ابتلا و ۳۱ هزار و ۴۲۱ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم دونالد ترامپ اوباما مجلس مشرق ایالات متحده ترامپ باراک اوباما مجلس نمایندگان آمریکا نانسی پلوسی دولت ترامپ ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ