Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل اسپانیول حضور پیدا کرد.

طرفداری - رئال مادرید فردا شب از ساعت 00:30 (به وقت تهران) میهمان اسپانیول قعر نشین خواهد بود. تیم زیدان برای حفظ صدرنشینی نیاز به 3 امتیاز این مسابقه دارد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان در صحبت های پیش از بازی گفت:

7  فینال دیگر پیش رو داریم و اینکه 4 بازی قبلی خود را پیروز شده ایم، چیزی را عوض نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به کار خود ادامه دهیم. اسپانیول کار را برای ما بسیار سخت خواهد کرد و به امتیاز نیاز دارند. می دانیم که چه نوع مسابقه ای در انتظارمان است، باید متمرکز باشیم و بدانیم که این هم یک فینال دیگر است. با تمام توان وارد میدان خواهیم شد.

از خود راضی نخواهیم بود. از وضعیت موجود مطلعیم و این دیدار جدال میان صدرنشین و قعرنشین است، اما این مسائل در فوتبال اهمیتی ندارد و باید برتری خود را درون زمین ثابت کنید. آنها به دنبال سه امتیاز خانگی خواهند بود. همین اتفاق در بازی قبلی مقابل مایورکا هم رخ داد. می دانیم چه می خواهیم و باید مصمم باشیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم. اسپانیول هم دقیقاً به دنبال همین خواهد بود.

اخراج آبلاردو، سرمربی تیم اسپانیول

چیزی برای گفتن ندارم. این یک مسئله درون باشگاهی است و فقط می توانم برای آبلاردو ابراز تأسف کنم. وقتی چنین اتفاقی رخ می دهد اوضاع سخت می شود و واقعاً برای او متأسفم.

روند رو به رشد سرخیو راموس

وقتی راموس به رئال مادرید پیوست، این خصوصیات و مهم تر از آن شخصیت خاص خود را داشت. او میل به پیروزی دارد، و به سختی تلاش می کند تا در باشگاه تاریخ سازی کند. از این مسئله شگفت زده نشدم. خوش شانس هستیم که راموس را اینجا در مادرید داریم و امیدوارم که اینجا بازنشسته شود.

زیدان در قامت سرمربی

دوران مربیگری من 20 سال طول نخواهد کشید. قبل از آن بازنشسته خواهم شد. برنامه ای برای این مسئله ندارم. کار روزمره به من انگیزه می دهد. بعد از این کار دیگری انجام خواهم داد. در ذهنم، همیشه یک فوتبالیست بوده ام. کارنامه ای دارم که 18 یا 19 سال طول کشید، و وقتی از من سوال شد که وارد دنیای سرمربیگری خواهم شد، گفتم 'نه'، اما در نهایت وارد این حرفه شدم. خیلی خسته کننده است. در زمان بازی حس بهتری نسبت به دوران مربیگری داشتم. از دستاورد های خود راضی هستم، اما اوج کار زمانی است که در رئال مادرید بازی کنید.

هدایت بازیکنان بزرگ توسط زیدان

خوش شانس بودم که توانستم در این باشگاه و اینجا مربیگری کنم. باید به کاری که می کنید باور داشته باشید، و از داشته های خود لذت ببرید و نباید به چیزهایی که ندارید فکر کنید. من به صورت روزمره زندگی می کنم. خوش شانس بودم که سرمربی بهترین بازیکنان دنیا شده ام. وقتی در بهترین باشگاه دنیا باشید، چنین اتفاقی هم رخ می دهد، و با بهترین بازیکنان کار می کنید. در بازی ها واقعاً لذت می برم اما بیشترین لذت برای جلسات تمرینی است.

نظر زیدان در مورد بخش دفاعی بازی

برای من، به عنوان کسی که دوست دارم بیشتر فوتبال بازی کنم، بخش دفاعی بازی مهم ترین بخش کار است. از مزیت داشتن دفاعی خوب برخورداریم و بازیکنانی داریم که به کار خود متعهد هستند. دفاع کردن وظیفه تنها 4 یا 5 بازیکن نیست، و به همه مربوط می شود. قدرت و نگرش تیم در این زمینه واقعاً برای موفقیت و کسب پیروزی مهم است. برای ما چیزی تغییر نکرده است، بازیکنان به مدت 60،70 روز در خانه بدون توپ تمرین کرده اند، و با عطش و میل بیشتری برای بازی برگشتند و می توانید این را درون زمین و در تمرینات ببینید.

برنامه های آینده زیدان

حقیقت این است که من در بهترین باشگاه دنیا هستم و تنها روی کاری که انجام می دهم تمرکز کرده ام. به اتفاقاتی که قرار است بیافتد فکر نمی کنم. اینجا وقتی در مسابقه ای شکست بخورید، مورد انتقاد قرار خواهید گرفت اما این هم چیزی را عوض نمی کند. خوب کار می کنیم، پیروز می شویم اما هنوز به چیزی نرسیده ایم. خوب و سخت تلاش می کنیم و همگی روی هدفی مشترک تمرکز کرده ایم و تنها روی مسائلی که می توانیم کنترلی بر آنها داشته باشیم، تمرکز می کنیم. آینده من کمترین اهمیت را در این میان دارد.

نظر زیدان در مورد سطح توقعات در رئال مادرید

می دانیم کجا هستیم و چه چالش هایی پیش رو داریم، اما این چیزی را عوض نمی کند. مهم ترین مسئله انرژی و حسی است که هر روز دریافت می کنیم و در حال حاضر حس خوبی است. باید همین روند را حفظ کنیم. برخی تیم ها هستند که بعد از بازگشت به مشکل خورده اند و تیم هایی که بهتر از قبل عمل می کنند، اما اینجا همگی در یک قایق هستیم. بازی های زیادی باقی مانده و واقعاً توقعات بالایی وجود دارد. باید به خوبی ریکاوری کنیم و به فکر جزئیات باشیم. 7 بازی باقی مانده و فعلاً روی اسپانیول تمرکز کرده ایم.

آمادگی بالای وینیسیوس جونیور در 4 بازی بعد از قرنطینه

همه بازیکنان می دانند که در چه باشگاهی بازی می کنند، و همه ما اینجا در کار خود فراز و نشیب هایی داریم. درست مثل زندگی. وقتی لحظات سختی را سپری می کنید، باید سخت تلاش کنید. ما در فرم خوبی هستیم و وینیسیوس هم همینطور است. او تنها 21 سال دارد و جا برای پیشرفت زیاد است اما اینجا تمرکز اصلی روی تیم است و این نکته خوبی است.

زوج سرخیو راموس و واران در خط دفاعی

دوست ندارم تنها به یک بازیکن اشاره کنم چون تیم مهم تر است، اما هر دوی آنها کارنامه استثنایی در این باشگاه داشته اند و این واقعاً لذت بخش است. آنها دو بازیکنی هستند که اطمینان خاطر فوق العاده ای می بخشند و قابل اعتماد هستند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 6089726

دیگر خبرها

  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم