Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید مهبودی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس گفت: دریافت وجه در مدارس غیر دولتی و مدارس خاص همچون سمپاد و شاهد فقط بر اساس مبالغ مصوب که باید در معرض دید اولیا نیز قرار گرفته باشد، مجاز است.

او یادآور شد: دیگر مدارس حق دریافت وجه بابت ثبت نام را ندارند و دریافت وجوه اختیاری، مشارکت و کمک‌های مردمی یا فعالیت‌های فوق برنامه، تنها با موافقت انجمن اولیا و مربیان مدرسه و با رعایت سایر قوانین و مقررات، بعد از شروع سال تحصیلی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 مهبودی گفت: اولیا و دانش آموزان در صورتی که نسبت به ثبت نام شکایت یا اعتراضی دارند، می‌توانند به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات به نشانی http://shekayat.medu.ir و یا لینک «نظارت همگانی بر فرآیند ثبت نام» در همین سامانه مراجعه و شکایت یا اعتراض خود را ثبت کنند.

او بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از تجمع اولیا در مدراس، پیش ثبت نام و نوبت دهی برای معرفی دانش آموزان اول ابتدایی به مراکز سنجش سلامت در سراسر استان به صورت مجازی و از طریق سامانه ثبت نام به آدرس https://madreseh.farsedu.ir انجام می‌شود.

 مهبودی با بیان این که پیش ثبت نام دانش آموزان پایه‌های ورودی شامل هفتم متوسطه اول و دهم و متوسطه دوم به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه‌های معرفی شده انجام می‌شود، گفت: ثبت نام دانش آموزان میان پایه مدارس دولتی نیز به صورت غیر حضوری و توسط عوامل اجرایی مدارس در سراسر استان انجام می‌شود و نیاز به حضور اولیا در مدارس نیست.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس یادآور شد: تنها برای دانش آموزان میان پایه‌ای که در سال تحصیلی جدید به هر دلیل محل تحصیل آن‌ها تغییر می‌کند، لازم است اولیای آن‌ها از ابتدای شهریور ماه به مدارس مراجعه حضوری داشته باشند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ممنوعیت دریافت وجه آموزش و پرورش فارس دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند