Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احد الله سینکایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلاتی که در درمانگاه دارالشفا قرچک وجود دارد اظهار داشت: دادستانی به عنوان مدعی العموم وظیفه خود دانست تا در موضوع مختلف درمانگاه دارالشفا قرچک ورود کند و بامستقر شدن اکیپ کارشناسان رسمی جهت کارشناسی مسائل مالی متوجه تخلفاتی در این درمانگاه شدیم که با عزل رئیس سابق هیئت مدیره و انتصاب رئیس جدید هیئت مدیره شاهد تغییرات و نظمی در مسائل مالی درمانگاه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینکایی افزود: متأسفانه حدود ۲۵ نفر در لیست بیمه درمانگاه داراشفا قرچک بودند و حقوق دریافت می‌کردند ولی در درمانگاه کار نمی‌کردند و حدود ۱۰ الی ۱۵ میلیارد تومان از وضعیت مالی این مرکز مشخص نیست که چگونه هزینه شده و به کدام حساب‌ها انتقال داده شده است.

دادستان قرچک گفت: مردم انتظار دارند که پول‌هایی که از درمانگاه دارالشفا قرچک به ناروا و غیر قانونی خارج شده است مجدداً به درمانگاه جهت خدمات رسانی بهتر برگردانده شود.

وی در ادامه در خصوص صندوق خیریه امام رضا قرچک نیز عنوان داشت: دادستانی به علت مشکلات مالی ورود کرده که در این موضوع چندین نفر دستگیر و صندوق خیریه امام رضا پلمب شده و بنا به گزارش کارشناسی مبلغ ۱۴ میلیارد تومان کلاهبرداری شده که این پرونده ۸۰۰ شاکی دارد که در حال رسیدگی است.

سینکایی در مورد تخلفات دهیاری و شورای اسلامی ۲ روستای محمدآباد و امین آباد نیز بیان داشت: با ورود دادستانی تعداد ۱۲ نفر از اعضای شورا، دهیار و کارمندان به جرم اختلاس، رشوه و فساد مالی دستگیر شدند و پرونده کماکان در حال رسیدگی است.

دادستان قرچک افزود: دادستانی به عنوان مدعی العموم با هرگونه فسادی برخورد خواهد کرد و قانون دستان مفسدین را در قرچک قطع خواهد کرد.

کد خبر 4959924

منبع: مهر

کلیدواژه: قرچک فساد مالی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان ایلام خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک

 رضا شایسته  گفت: این برنامه با حضور کارکنان شهرک صنعتی قرچک، ادارات حفاظت محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و با شعار " مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین"، در شهرک صنعتی قرچک برگزار و این منطقه از زباله و کیسه‌های پلاستیکی پاکسازی شد.

وی با اشاره به اینکه در ایران سالانه نزدیک به نیم میلیون تن پلاستیک مصرف می‌شود و هر ایرانی در روز ۳ پلاستیک مصرف می‌کند که عمر متوسط استفاده از آن ۱۲ دقیقه است، افزود: کشور ما جز ۲۰ کشور اول دنیا در تولید زباله‌های پلاستیکی است و ۹۶% کیسه‌های مصرفی مستقیم وارد سطل زباله می‌شود و متاسفانه هر کیسه پلاستیک برای تجزیه شدن به ۳۰۰ سال زمان نیاز دارد.

شایسته اظهار داشت: بلع مواد پلاستیکی توسط حیات وحش، بزرگترین عامل تلف شدن موجودات دریایی و ۸۰ گونه جانوری مختلف در دنیاست.

وی با بیان اینکه راه علاج رهایی از معضلات اشاره شده استفاده از کیسه‌های زیست تخریب پذیر بوده که به سرعت تجزیه شده و هنگام تخریب، آلایندگی زیادی ندارند، تصریح کرد: شهروندان ضمن اجتناب جدی از ظروف یکبار مصرف و کیسه‌های پلاستیکی از کیسه‌های پارچه‌ای برای خرید استفاده کنند.

 سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک در پایان ابراز امیدواری کرد که با رعایت مفاد لایحه ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای قدم‌های موثری برای رفع معضل جدی آلایندگی‌های کیسه‌های پلاستیک برداشته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک