Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اکبر قیامی عصر شنبه در نشست خبری که به مناسبت دهه کرامت و جهت تشریح برنامه‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل برگزار شد از فعالیت بیش از یک هزار و ۹۰۰ نفر در ۲۶ کانون خادمیاری استان خبر داد و گفت: خادمیاران بر اساس تخصص خودشان در کانون‌های خادمیاری به تفکیک رشته در جهت خدمت رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح فعالیت‌های کانون خادمیاری سلامت در خصوص مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: کانون خادمیاری سلامت به عنوان یکی از ۲۶ کانون تخصصی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان با توزیع مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش و فرهنگ سازی رعایت موارد بهداشتی بین مردم جزو کانون‌هایی بود که به صورت جهادی وارد صحنه شد و در حد توان در یاری رسانی به مردم گام‌های بسیار خوبی برداشت.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل اشاعه فرهنگ رضوی در جامعه را به عنوان عاملی مهمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی معرفی کرد و افزود: دهه کرامت فرصتی برای اشاعه حداکثری و بازنگری فعالیت‌های انجام شده توسط آستان قدس است، این فرصت باید مغتنم شمرده شود و معارف و آموزه‌های امام رضا (ع) در بین مردم، علی الخصوص جوانان ترویج یابد چرا که سبک زندگی آن امام همام به عنوان الگویی حسنه می‌تواند برای جوانان مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام قیامی ضمن تقدیر از همکاری صدا و سیما در راستای ترویج فرهنگ رضوی، تصریح کرد: طبق تفاهمات انجام شده با مرکز صدا و سیمای استان اردبیل، بستری فراهم شد تا از روحانیون و سخنرانان در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی و آموزه‌های اخلاقی امام رضا (ع) استفاده شود تا مورد توجه مردم استان و عاشقان و دلدادگان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) قرار گیرد.

وی در خصوص برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس در استان اظهار کرد: برگزاری محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از مدافعان سلامت، دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع سلامت، تجلیل از خیرین رزمایش کمک‌های مومنانه و تجلیل از فعالان عرصه قرآن از اهم برنامه‌هایی است که در طول دهه کرامت در سطح استان برگزار خواهد شد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل از حضور کاروان خادمان رضوی در استان خبر داد و بیان کرد: خادمان رضوی به همراه پرچم گنبد امام رضا (ع) در تاریخ ۸ تیرماه در قالب برنامه کشوری زیر سایه خورشید میهمان استان اردبیل خواهند بود و تا ۱۴ تیرماه در اغلب شهرستان‌های استان اجرای برنامه خواهند کرد.

در حاشیه این نشست طی حکمی از سوی مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل، مالک پناهی سردی مدیر خبرگزاری مهر استان اردبیل به سمت مدیر روابط عمومی آستان قدس رضوی استان اردبیل و مهدی همتی به سمت مسئول رسانه و فضای مجازی آستان قدس رضوی استان اردبیل منصوب شدند.

کد خبر 4959872

منبع: مهر

کلیدواژه: آستان قدس رضوی خادمیاران رضوی دهه کرامت ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان ایلام خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آستان قدس رضوی استان اردبیل رضوی در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) به میزبانی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از آستان‌نیوز،سال گذشته به دستور وزیرامور خارجه و با مسئولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌المللی برگزار شد و دوشنبه 4 اردیبهشت ماه دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهرمشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین‌المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست درمشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین  حضور موسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود. 

همچنین از دیگر موضوعاتی که دراین نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه موسسات و تشکل‌های مردمی دراقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام های مثبتی برداریم.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد