Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «الینا رومانوسکی» سفیر آمریکا در کویت روز شنبه و در واکنش به تحولات اخیر در عراق گفت که مشارکت نیروهای آمریکایی در حمله به پایگاه نیروهای الحشد الشعبی در بغداد به درخواست دولت عراق و سازمان مبارزه با تروریسم بوده است.

این دیپلمات آمریکایی اضافه کرد که مشارکت نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا در این حمله به دعوت رسمی و بر اساس قوانین بین‌المللی صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست داری یه گوشی جذاب با ۴ تا دوربین داشته باشی؟ با این ۴ دوربین یه استودیوی عکاسی همراهته ! تا 70% تخفیف در شگفت انگیز های امروز دیجی کالا ریزش مو داری؟ نیاز به جراحی نیست،این راهکارو تست کن دوست داری یه گوشی جذاب با ۴ تا دوربین داشته باشی؟ با این ۴ دوربین یه استودیوی عکاسی همراهته ! تا 70% تخفیف در شگفت انگیز های امروز دیجی کالا ریزش مو داری؟ نیاز به جراحی نیست،این راهکارو تست کن

در پایان هفته گذشته نیروهای مبارزه با تروریسم عراق به تیپ ۴۵ «الحشد الشعبی» متشکل از گردان‌های حزب‌الله (کتائب حزب‌الله) عراق یورش بردند و تعدادی از مجاهدان الحشد را دستگیر کردند.

در همین خصوص «سید مجتبی حیدری»، مدیر دفتر شبکه الاتجاه وابسته به کتائب حزب الله عراق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس گفت: «نیروهای مقاومت عراق بر این باورند که دستور مستقیم الکاظمی درباره دستگیری مجاهدان الحشد الشعبی، در راستای خوش‌خدمتی به آمریکایی‌ها بوده و او می‌خواست تأیید همه‌جانبه آنها را داشته باشد تا شاید به جای دولتی موقت که باید انتخابات زودهنگام را برگزار کند زمان بیشتری در قدرت بماند اما باید بداند این کار حمایت مردمی را به پایان می‌رساند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در بیانیه ای از حمله سنگین به پایگاه خربه ماعر و مواضع توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت در ساعت ۵ عصر امروز به وقت محلی روز دوشنبه ۲۹ آوریل ۲۰۲۴، آتش سنگینی روی پایگاه نظامی خربه ماعر و مواضع توپخانه و محل استقرار نظامیان دشمن و جنگ افزارهای آنها ریخت و با موشک و توپخانه آنها را هدف قرار داد.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حملات به شمال فلسطین اشغالی متوقف نمی شود.

این منابع بیان کردند که از صبح امروز تاکنون حداقل ۴۰ موشک از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است. همچنین موشکهای ضدزره نیز شلیک شده است.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک سه موشک ضدزره از سوی حزب الله لبنان به شهرک المطله خبر دادند.

این درحالی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی شهرک طیرحرفا در جنوب لبنان را بمباران کردند.

کد خبر 6092476

دیگر خبرها

  • تصاویر یورش نیروهای پلیس به دانشگاه کلمبیا | ورود پلیس از پنجره های دانشگاه! + ویدئو
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین