Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کنگانی عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خرمشهر که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نگه‌داری و بهسازی راه‌های روستایی و راه‌های درجه دو شهری از دو محل تملک دارایی استان خوزستان و سه درصد درآمد نفت خام و گاز تأمین می‌شود که سال گذشته برای اداره راه و شهرسازی خرمشهر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون اعتبار مصوب شد که تنها ۴۷ میلیون تومان یعنی معادل ۲۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۴ درصد آن تخصیص پیدا کرد.

وی افزود: از محل تملک دارایی راه‌های روستایی ۲۶.۰۴ درصد و از سه درصد درآمدهای نفت نیز تنها ۵.۵۴ درصد برای راه‌های روستایی و شهری خرمشهر تخصیص پیدا کرد.

کنگانی ادامه داد: بنابر اعلام پلیس راهور بیشترین آمار تلفات در اثر تصادفات جاده‌ای است اما کمترین اعتبارات برای بحث نگه‌داری راه‌ها تخصیص داده می‌شود.

رئیس راه و شهرسازی خرمشهر در ادامه به اقدامات انجام شده در بحث نگه‌داری و بهسازی راه‌های مواصلاتی خرمشهر اشاره کرد و گفت: سال گذشته از محل اعتبارات ۳۰ کیلومتر جاده لکه‌گیری و روکش شد.

وی از آغاز به کار پروژه دیگر در این بخش طی هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: در هفته جاری قرار است پروژه لکه‌گیری محور جاده امام جعفر صادق (ع) با اعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری کلنگ زنی شود.

کنگانی همچنین به فرسودگی ماشین‌آلات به عنوان یکی از دیگر از مشکلات این مجموعه اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه اعتبارات کافی به راه و شهرسازی تخصیص نیافت، ناوگان ماشین‌آلات نیز متحمل فشار بسیار است و در جریان سیلاب سال ۹۸ خسارت‌های زیادی به ماشین‌آلات وارد شد که توان تعمیر آنها وجود ندارد.

کد خبر 4959858

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خرمشهر راه و شهرسازی خوزستان تخصیص اعتبار وضعیت راهها ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان مواد مخدر استانداری سمنان ایلام خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت