Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال طلای دوچرخه‌سواری بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: از جیب شخصی خودم ماهیانه بین هفت یا هشت میلیون تومان هزینه می‌کنم.

به گزارش "ورزش سه " از میزان، محمد دانشور در خصوص شرایط تمرینی خودش اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوبی دارم و در مشهد تمریناتم را زیر نظر ابوحیدری پیگیری می‌کنم، هر چند که از سمت فدراسیون دوچرخه‌سواری در این شش ماه اخیر هیچگونه تماسی با من گرفته نشده تا جویای احوال من شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون توجه به این مسائل برای دل خودم کار می‌کنم و به کسی هم کاری ندارم. حتی اگر توجهی به من نشود باز هم کار خودم را انجام می‌دهم و برایم اهمیت ندارد.

 

وی افزود: در این شرایط تمرین کردن سخت است، اما چاره‌ای نیست و باید کنار آمد. از جیب شخصی خودم ماهیانه بین هفت یا هشت میلیون تومان هزینه می‌کنم؛ مربی‌ام بابت تمرین کردن با من هیچ پولی نمی‌گیرد. امیدوارم مسئولان بیشتر به ورزشکاران اهمیت دهند.

دارنده مدال طلای دوچرخه‌سواری بازی‌های آسیایی اینچئون پیرامون حضورش در لیگ برای فصل جاری گفت: برای لیگ دوچرخه‌سواری تاکنون با من صحبتی نشده و تا زمانی هم که کرونا باشد برگزاری لیگ امکانپذیر نیست. البته مطمئناً هر زمان که شرایط بهتر شود تیم‌های زیادی هستند که می‌توانم با آنها برای حضور در لیگ مذاکره کنم.

 

دانشور در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به رفتن به المپیک توکیو است، اینطور توضیح داد: به نظرم هر اتفاقی ممکن است و شاید من هم به المپیک بروم. احساسم این است تعویق المپیک چراغ سبز دوباره‌ای برای بهبود شرایط برای حضور این رشته در المپیک است. اکنون بیشتر از هر موضوع دیگری به وجود سرمایه‌گذاری در این رشته نیاز است و کنار آن هم ورزشکاران ضمن اعزام به مسابقات معتبر بین‌المللی، کادرفنی ویژه‌ای هم در اختیارمان باشد تا بهترین نتیجه را در المپیک بگیریم.

 

وی در پایان گفت: تلاش می‌کنم خودم را به بهترین شرایط برسانم و اکنون هم این آمادگی را دارم در هر مسابقه‌ای شرکت کنم، هر چند که در حمایت از ورزشکاران مسئولان کمیته ملی المپیک و خود فدراسیون هم تأثیرگذار هستند و به تنهایی نمی‌توان معجزه کرد.

محمد دانشور دوچرخه سواری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد دانشور دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم

سرمربی ایتالیایی مرغ‌های دریایی، اعلام کرد که درباره آینده‌اش چه تصمیمی گرفته است. 

روبرتو دزربی در حال حاضر قصد دارد به فعالیت در برایتون ادامه بدهد. 

طرفداری | به گزارش اسکای ایتالیا، برایتون پس از شروعی قوی در فصل جاری، طی ماه‌های اخیر افت فاحشی را تجربه کرده است. آن‌ها هم اکنون در رده دوازدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند. دزربی که در این مدت به باشگاه‌های بزرگ متعددی در فوتبال اروپا لینک شده است، در جدیدترین اظهارات خود گفته:

باید تعادلی میان دل و عقل خود برقرار کرد. ما فصل گذشته به لیگ اروپا راه پیدا کردیم. حالا انتظارات متفاوت است ولی من مایلم که در اینجا بمانم. من بازیکنانم، این شهر، این باشگاه و هوادارانش را دوست دارم. اگر از حضور در اینجا راضی باشم، هیچ تیمی نمی‌تواند مرا جای دیگری ببرد. 

بیشتر بخوانید:

بازگشت نام روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند