Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@12:23:18 GMT

کرونا، محمدرضا اعرابی را هم از ما گرفت

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۸۳۱۵

کرونا، محمدرضا اعرابی را هم از ما گرفت

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر اصفهان به‌مناسبت درگذشت یکی از خوانندگان اصفهانی، از رفاقت‌های خود با او نوشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مزروعی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "کرونا، محمدرضا اعرابی را هم از ما گرفت. روزی که اینجا از رفاقتمان نوشتم در هزارتوی خیال هم نمی‌پنداشتم روزی دیگر از رفتنت بنویسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحت شاد رفیق."

او در ادامه نوشته زیر را بازنشر کرد: "محمدرضا اعرابی را به واسطه رابطه سببی، از وقتی من ۱۷ ساله و او ۱۵ یا شانزده ساله بود می‌شناسم، در آن سال‌ها من سنتور را با مهارت می‌نواختم و گهگاهی آهنگ هم می‌ساختم و همین سبب شد با محمدرضا اعرابی و مجتبی عسکری و جواد زمانی هم گروه و همنواز شوم و طی حدود یکسال نیم اجراهایی به مناسبت‌های رسمی در اصفهان و دیگر شهرهای کشور داشته باشیم.

در آن زمان فضای فعالیت در موسیقی به نسبت اکنون بسیار محدود و بسته بود و افقی روشن در این زمینه متصور نبود و این فضا با دانشجوی حقوق شدن من همزمان شد و از فعالیت هنری به شکل رسمی دور شدم. مجتبی عسگری آوازخوانی را با شاگردی نزد استاد شجریان ادامه داد و در عرصه رسمی موسیقی حالا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

محمدرضا اعرابی، ولی فعالیت غیر رسمی را برگزید. اعرابی صدایی قوی و شفاف دارد و از کودکی، آواز را نزد اساتید بنام اصفهان آموخته است و همیشه در حسرت این بودم که چرا محمدرضا پا به عرصه رسمی نمی‌گذارد.

صدای اعرابی به هیچ‌وجه وابسته به ادوات و دستگاه‌های برقی نیست و تمام توانش را در حنجره و تکنیک خود دارد این ودیعه الهی همراه با صورت نیکو تمام مؤلفه‌های پیروزی را در اختیار او قرار داده است. بتازگی با خبر شدم محمدرضا اعرابی قصد ورود به بازار رسمی موسیقی را دارد. اگر این اتفاق رخ دهد بیگمان از او بسیار خواهیم شنید."

به گزارش ایمنا، محمدرضا اعرابی خواننده اصفهانی در ۳۸ سالگی بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا پس از چند روز بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مرکز آموزشی و درمانی نور اصفهان، ساعاتی پیش درگذشت.

کد خبر 430861

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خواننده ايراني اصفهان کرونا در اصفهان مهدی مزروعی شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محمدرضا اعرابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود