Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه شنبه روزنامه تایمز اسرائیل، هزاران نفر از ساکنان فلسطین اشغالی روز شنبه در تظاهراتی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به فساد متهم شده، تظاهرات کرده و خواستار آزادی کسانی شدند که در تظاهرات پیشین دستگیر شده بودند.

به نوشته این روزنامه، «موشه یعلون» عضو پارلمان رژیم صهونیستی و وزیر جنگ پیشین آن به همراه «میکری لوی» عضو دیگر کنست و از مقام‌ها پیشین دولتی نیز در میان تظاهرکنندگان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرات‌کنندگان که نوشته‌های علیه نتانیاهو از جمله پلاکارد «وزیر جرم» (Crime Minister به جای Prime Minister) در دست داشتند، خواستار آزادی دستگیرشدگان در تظاهرات اعتراض پیشین بودند که یک سرتیپ پیشین نیروهای هوایی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در میان آنان است.

«بنی گانتر» جایگزین نخست‌وزیر و رقیب نتانیاهو و «گابی اشکنازی» وزیر امور خارجه این رژیم نیز روز شنبه خواستار آزادی دستگیرشدگان در اعتراض‌های پیشین شدند.

نتانیاهو ماه گذشته به همراه شماری از وزیران کابینه‌اش از حزب دست راستی لیکود در نخستین جلسه محاکمه اش به اتهام رشوه‌خواری، فریبکاری و خیانت در امانت در دادگاه شهر قدس حاضر شد.

جلسه محاکمه نتانیاهو که درگیر در سه پرونده فساد مالی به پرداخت رشوه، کلاهبرداری و سوء استفاده از اعتماد عمومی است، ابتدا قرار بود برای بررسی از ۱۷ مارس  (۲۷ اسفند ۹۸) برگزار شود اما پس از دستور «امیر اوهنا» وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی و هم‌پیمان نتانیاهو در حزب لیکود برای لغو جلسات دادگاه به عنوان بخشی از محدودیت‌های مبارزه با ویروس کرونا، این جلسه به  ۲۴ می (۴ خرداد) موکول شد.  

سال گذشته میلادی دادستان رژیم صهیونیستی رسماً علیه نتانیاهو اعلام جرم و او را به فساد مالی، تقلب و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم کرد. این نخستین بار است که علیه یک نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی اعلام جرم می‌شود.

خانواده نتانیاهو نیز در طول ماه‌های اخیر، درگیر چندین پرونده فساد مالی بوده و بارها اخبار آنها در صدر رسانه‌ها قرار گرفته است؛ پرونده‌هایی که در رسانه‌ها به «پرونده ۱۰۰۰»، «پرونده ۲۰۰۰»، «پرونده ۳۰۰۰» و «پرونده ۴۰۰۰» معروف شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ۱۲ بار درخصوص این پرونده‌ها به بازجویان پلیس پاسخ داده و علاوه بر موارد مذکور، پرونده فساد مالی همسرش نیز در حال رسیدگی است.

بسیاری از کارشناسان حقوقی و قضایی، با توجه به اینکه موارد اتهام نتانیاهو بسیار زیاد و حجم پرونده فساد مالی وی دارای پیچیدگی است، معتقدند که بررسی و برگزاری دادگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تا صدور رأی نهایی احتمالاً ۲ یا ۳ سال به طول انجامد.

برچسب‌ها رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو وزیر رژیم صهیونیستی پرونده فساد مالی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر حمله با چاقو در شهر رمله خبر دادند و افزودند در این حمله که بعدازظهر امروز (جمعه) انجام شد، یک زن شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی عامل این حمله توسط پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

کلیپ‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی لحظه شلیک نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان فلسطینی را نشان می‌دهد که ادعا شده این جوان، حمله با چاقو را انجام داده است.

پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون هویت عامل این حمله را اعلام نکرده است.

پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفت.

به گفته این رسانه‌ها، مجری این عملیات به شهادت رسیده است.

دو روز پیش از آن نیز رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در شهر اشغالی قدس خبر داد و اعلام کرد که یک عملیات زیرگیری با خودرو در قدس روی داده و دو نفر زخمی شده اند.

به گفته این رادیو، یک قبضه سلاح دست ساز نیز در محل حادثه یافت شده است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است