Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به مشخص شدن مدل برگزاری امتحانات در این دانشگاه گفت: ثبت‌نام نودانشجویان به صورت مجازی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد تقی احمدی در پاسخ به این سوال که آیا مدل برگزاری امتحان در این دانشگاه مشخص شده است؟ اظهار کرد: با توجه به تجربه چندین دانشگاهی که زودتر امتحانات خود را برنامه ریزی کردند، ما به این جمع بندی رسیدیم که امتحانات ترکیبی از شفاهی و کتبی باشد و عمدتا به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه تربیت مدرس افزود: البته در حداقلی از موارد که اساتید ضروری می دانند، امتحان حتما باید به صورت حضوری برگزار شود، شرایط را برایشان فراهم خواهیم کرد اما ممکن است امتحانات این بخش از دانشجویان با تاخیر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در حال تهیه دستورالعمل آموزشی در خصوص جزییات برگزاری امتحان هستیم، گفت: در حال حاضر یک دوره آشنایی تخصصی و کسب مهارت در خصوص نحوه برگزاری امتحان بوسیله نرم افزار ویژه برای اساتید در حال برگزاری است تا شاهد کمترین مشکلات در برگزاری امتحان باشیم.

احمدی با اشاره به اینکه پذیرش ورودی های جدید دانشگاه با تایید وزارتخانه از آبان ماه صورت می گیرد، گفت: احتمال قوی ثبت‌نام این دانشجویان به صورت مجازی انجام می شود.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در ادامه تاکید کرد که در ترم تحصیلی آینده تعداد خیلی کمی از کلاس ها حضوری تشکیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: دانشجویان جاری نیز ترم خود را با تایید نهایی وزارتخانه از ۱۵ شهریور ماه آغاز خواهند کرد که ممکن است به صورت گروه بندی، حضوری و غیرحضوری برگزار شود.

احمدی در ادامه گفت: از طرفی برای دانشجویانی که در ترم آخر پژوهشی هستند، تمهیداتی در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز به آزمایش های تکمیلی و نیاز به خوابگاه،‌ خوابگاه در اختیار آن ها قرار گرفته شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تربیت مدرس دانشگاه مجازی کلاس های مجازی برگزاری امتحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یعقوب نوروزی، مسئول برگزاری این کنفرانس روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ما در راستای تحقق شعار سال به دنبال افزایش استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان هستیم و اعتقاد داریم که برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های تخصصی در رشته‌های مختلف علمی، به طور حتم عامل مهمی برای رسیدن به این هدف است.

وی افزود: کنفرانس فیزیک بنیادی ایران نیز با همین هدف در دانشگاه قم برگزار می‌شود و ما این روند را به صورت مستمر در سال جاری ادامه خواهیم داد،‌ به نحوی که تا پایان سال حداقل در هر ماه شاهد برگزاری یک همایش ملی مهم در رشته‌های مختلف علمی در دانشگاه قم خواهیم بود.

مسئول کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ادامه داد: دانشگاه قم بر اساس رسالت علمی و پژوهشی خود با سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور و بسیاری از دانشگاه‌های معتبر خارجی همکاری دارد و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های علمی این دانشگاه در همه حوزه‌های مورد نیاز کشور، یافته‌های پژوهشی کاربردی را ارائه دهیم.

همچنین در این نشست،‌ دبیر اجرایی کنفرانس فیزیک بنیادی ایران، گفت: برای برگزاری این کنفرانس از مدت‌ها قبل، طرح نوشته و اعضای کمیته‌های علمی و اجرایی مشخص شدند،‌ همزمان با نهادهای تخصصی این موضوع همچون انجمن فیزیک ایران نیز مکاتبات و هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت.

سید وحید موسوی افزود: در ادامه اقدام‌های لازم برای کسب اعتبار علمی مورد نظر کنفرانس انجام و سایت و پوستر آن طراحی شد، در ادامه کار ثبت نام از متقاضیان صورت پذیرفت و ما در روز همایش میزبان ۱۶۰ شرکت کننده به صورت حضوری و مجازی خواهیم بود.

وی ادامه داد: ۲۰ مقاله تخصصی به این کنفرانس رسیده‌است که پس از انجام ارزیابی‌های لازم، ۲ مقاله از سوی نویسندگان آن به صورت سخنرانی و چهار مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود. همچنین در این کنفرانس که با حضور استاد مهدی گلشنی(فیزیک‌دان و نظریه‌پرداز برجسته ترتیب می‌یابد) علاوه بر ارائه مقالات شاهد ۱۰ سخنرانی از سوی اساتید برجسته فیزیک خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده