Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@12:02:48 GMT

پیش‌بینی کاهش فروش خودرو در اروپا

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۸۷۶۶

انجمن خودروسازان اتحادیه اروپا به تازگی برآورد و اعلام کرده است که میزان فروش خودرو در سال جاری میلادی ۲۵ درصد کاهش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، انجمن خودروسازان اتحادیه اروپا به تازگی پیش‌بینی کرده است میزان ثبت نام و فروش خودروهای سواری در کشورهای اروپایی تحت تاثیر بحران‌های شدید اقتصادی ناشی از شیوع گسترده و پاندمی ویروس کرونا در کل سال ۲۰۲۰ میلادی با یک کاهش ۲۵ درصدی مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه ژانویه سال جاری میلادی بود که این انجمن پیش‌بینی کرده بود در میزان فروش خودروی سال ۲۰۲۰ تنها ۲ درصد کاهش به وقوع خواهد پیوست، اما حالا به نظر می‌رسد که تحلیلگران و کارشناسان فعال در این انجمن با بررسی وضعیت بحرانی بازارهای فروش خودرو در کشورهای اروپایی به این نتیجه رسیده‌اند که میزان فروش خودرو در کشورهای این منطقه از ۱۲.۸ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۹ به ۹.۶ میلیون دستگاه در سال جاری میلادی رسیده و این بدان معناست که بیش از ۳ میلیون دستگاه کاهش می یابد.

بر اساس گزارشی که در وب سایت best selling cars آمده است، آن‌ها بر این باورند که اوضاع بازارهای فروش خودرو در نیمه نخست سال جاری میلادی که شدیدا توسط شیوع گسترده ویروس کرونا تحت الشعاع قرار گرفته بود، هنوز با اینکه کارخانه‌های خودروسازی و قطعه سازی در اروپا و سایر مناطق جهان بازگشایی شده و خطوط تولید آن‌ها از سر گرفته شده است، به حالت عادی پیش از کرونا بازنگشته و انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۲۰ نیز این اتفاق رخ نخواهد داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت انفجار شرق تهران هفتم تیر محمد بهشتی پیش بینی کاهش فروش فروش خودرو پرونده اکبر طبری دهه کرامت انفجار شرق تهران هفتم تیر محمد بهشتی سال جاری میلادی فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: با توجه به فقر فضای سبز در منطقه ۲ شهرداری قم، در بودجه منطقه ردیفی برای تملک فضای سبز پیش‌بینی شده است.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۳ برای اولین سال بحث ردیف تملک فضای سبز در خود منطقه پیش بینی شده است، اظهار کرد: مبلغی حدود ۱۰ میلیارد تومان برای تملک در یکی از محلات متراکم منطقه پیش بینی شده است.

وی افزود: تا پایان سال تلاش می‌کنیم تا در این منطقه که بافت متراکم و کمبود فضای سبز دارد، تملکاتی برای احداث بوستان شهری انجام دهیم.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی بوستان خانواده و مجموعه فرهنگی متناسب با آن در بلوار بنی فضل، خاطرنشان کرد: یکی از بوستان‌های جنگلی این منطقه در سال ۱۴۰۳ با تجهیز شدن به مبلمان شهری، در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت که برای این منظور نیز هفت میلیارد تومان پیش بینی شده است.

حسینی اضافه کرد: علاوه بر این در زمینه تکمیل فاز ۵ بوستان صداقت در دستور کار است، توسعه فضای سبز بوستان امام رضا (ع)، بهسازی بوستان ولایت و بوستان صبا و بوستان گل‌ها و فدک هم اقداماتی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه بوستان‌های جنگلی بزرگی مانند بوستان جوان، معصومیه و رضوی در این منطقه وجود دارند، گفت: در بحث بوستان شهری به دلیل نبود زمین‌های ملی در سطح منطقه مشکل داریم، از همه اینها مهم‌تر نبود فضای لازم در مناطقی مثل خیابان مالک اشتر، خیابان ستاری و اطراف نبوت به سمت میدان توحید است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: منطقه دو بلوک‌های بزرگ شهری با جمعیت چند ده هزار نفری دارد که فضای سبزی در آن‌ها وجود ندارد و زمینی برای تملک و ساخت در آن نیست.

کد خبر 751145

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • کم بارشی کماکان گریبانگیر ۱۱ استان
  • ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • 15 اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟