Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@01:02:37 GMT

بورس انرژی گرفت

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۸۸۵۷

بورس انرژی گرفت

در پی انتقال و گشایش نماد شرکت بورس انرژی به بورس اوراق بهادار تهران، معاملات این شرکت با نماد "انرژی" در تالار شیشه‌ای آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نماد معاملاتی شرکت بورس انرژی با عنوان «انرژی» به بورس تهران منتقل و روز گذشته گشایش نماد شد.

بر این اساس دادوستد نماد معاملاتی شرکت بورس انرژی ایران «انرژی3» و نماد معاملاتی «انرژی1» مربوط به نهادهای مالی بورس انرژی، نماد معاملاتی «انرژی2» مربوط به فعالان بورس انرژی از امروز(یکشنبه) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکراست بورس انرژی با نماد «انرژی»  با سرمایه‌ای بالغ بر 600 میلیون سهم در بورس تهران گشایش نماد شد و با ورود آن تعداد شرکت های پذیرفته شده فعال در بورس اوراق بهادار به 336 شرکت رسید.

نماد معاملاتی بورس انرژی در بورس درج شدسه علت اصلی عدم رونق بورس انرژی

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بورس اوراق بهادار تهران بورس انرژی بیشتر بخوانید... کمک ویژه مالیاتی برای ورود شرکت‌ ها به بورس رشد ۱۸۹ هزار واحدی شاخص بورس در هفته نخست تیرماه آغاز معاملات ثانویه صندوق ETF دولتی در بورس با رشد ۱۳۴ درصدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس اوراق بهادار تهران بورس انرژی بورس تهران بورس انرژی نماد معاملاتی بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز شنبه (۸ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با افزایش ۶۵۲  واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، شپنا و شستا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند ذوب، کاما و حزامیا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش  هزار و ۳۹۵  واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۳۷  میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

یشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس
فردا ۴،   اهرم و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، فاراک  و فردا ۴  بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اعتماد ۴، اراد ۱۲۸۴ و مبین ۰۶۱ بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، لبخند و اعتماد ۴  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد