Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی در سفر یک روزه به استان قزوین با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری مهر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اهداف برگزاری و نشست‌های شبکه ساز همکاران انقلاب اسلامی اظهار داشت: موضوع شناسایی و متصل کردن مجموعه‌های فعال، خودجوش و آتش به اختیار از وظایفی است که رهبر انقلاب از همه ما خواسته‌اند و باید آن را عملیاتی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: رساندن دغدغه فعالان فرهنگی به مسائل کف خیابان و نمایاندن مسائلی اصلی و واقعی مردم از اهداف دیگر ایجاد شبکه‌های اجتماعی همکار است.

حریزاوی در خصوص اهداف برگزاری نشست‌هایی با همکاران شبکه‌های اجتماعی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در همایش شبکه‌های اجتماعی همکاران انقلاب اسلامی به مبانی و مسائل بنیادی و روش‌های کلی پرداخته می‌شود سپس موضوعات در کمیسیون‌های تخصصی مورد بحث و هم اندیشی قرار می‌گیرد.

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: بخش زیادی از فعالان فرهنگی که فعالیت میدانی دارند از یکدیگر بی اطلاع هستند و برای تبادل تجربه خود با هم ارتباطی ندارند لذا در شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌شود این فعالان با هم مرتبط شده و هم افزایی بیشتری داشته باشند تا نتایج فعالیت آنها مطلوب‌تر و تأثیرگذار تر شود.

حجت‌الاسلام حریزاوی بیان کرد: در حال حاضر حدود ۲۳ هزار شبکه در سطح کشور شناسایی شده که مستقیماً با سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه‌های ۱۰ گانه تعریف شده مرتبط هستند و فعالیت می‌کنند که باید آنها را تقویت کنیم.

وی سنجش سنجی شبکه‌های همکاران در سازمان تبلیغات اسلامی را مهم دانست و افزود: باید مطمئن شویم که افراد عضو شبکه‌های اجتماعی همکار، آمادگی لازم را برای فعالیت و تحقق اهداف تعیین شده دارند هر چند باور داریم شبکه‌های اجتماعی سازمان تبلیغات قدرت سازماندهی همه فعالیت‌ها را دارند.
.
حریزاوی در خصوص چشم انداز شبکه‌های اجتماعی همکار در سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: با سیر جوان گرایی که از طرف ریاست سازمان بر اساس تاکید مقام معظم رهبری اجرا و پیگیری می‌شود، برنامه ریزی شده تا برای افراد بازنشسته سازمان، نیروهای جایگزین تربیت کنیم.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به بازنشستگی برخی از نیروهای خود در حال تغییر نسل است لذا چشم اندازی که پیش بینی می‌شود جوان گرایی و جایگزینی افراد جوان برای پویایی بیشتر در کارهاست.

تبلیغات اسلامی سازمانی پویا و جوان می‌شود

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: آینده سازمان تبلیغات اسلامی تحقق یک سازمان جوان، خلاق، دارای توانمندی خلق معانی متفاوت و پدید آورنده رویدادهای متفاوت و الهام بخش خواهد بود.

وی اظهار داشت: در فعالیت‌های فرهنگی، الهام بخشی بسیار مهم است زیرا امور فرهنگی کارکردهای حجیم ندارد و یا به تعبیر مقام معظم رهبری برف انبار نمی‌شود و باید در کارهای فرهنگی نقطه زنی کرد.

حریزاوی گفت: در فعالیت‌های فرهنگی چون نگاه ما الهام بخشی است لذا چشم انداز هم در همین راستا ترسیم شده و در آینده نزدیک سازمان تبدیل به یک سازمان الهام بخش می‌شود هر چند هم اکنون نیز در بخش‌هایی علی رغم اینکه سازمان کم هزینه‌ای هستیم این الهام بخشی وجود دارد و امیدواریم از اقدامات انجام شده الگوبرداری شود و به سمت تعالی برویم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شبکه‌های موجود سازمان تبلیغات اسلامی بین ۸ تا ۲۳ هزار مورد است که در حال صحت سنجی و شناسایی آنها هستیم ضمن اینکه سازمان تبلیغات با توجه به ارتباط و خوراک فکری که به شبکه‌های مختلف از جمله شبکه مداحان، مساجد، هیئت‌ها، مؤسسات قرآنی، انجمن‌های اسلامی، نویسندگان ارائه می‌دهد امروز نیز یک سازمان شبکه ای محسوب می‌شود.


 

کد خبر 4958923

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی قزوین شبکه های اجتماعی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی شبکه های اجتماعی یک سازمان الهام بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه جلسه همفکری مسوولان فرهنگی و هنری البرز به میزبانی حوزه هنری این استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس حوزه هنری البرز، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

این جلسه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی برای انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز برگزار و در خصوص برپایی ششمین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان حدیث حسن نیز مباحثی مطرح و مقرر شد این اقدام فرهنگی در قالب یک لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شود.

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان گفت: باید با حمایت از هنرمندان بستر رشد روزافزون آنها را فراهم کنیم تا انگیزه این قشر برای فعالیت در این استان و کمک به ترویج فرهنگ و هنر انقلابی افزایش یابد زیرا با کمک هنرمندان می توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هنرمندان را بازوان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواند و بیان کرد: همانگونه که در شهر و استان سایت اداری وجود دارد، لزوم ساخت یک سایت فرهنگی و هنری نیز به منظور ایجاد یک مجموعه منسجم جهت ساماندهی انجمن ها و فعالیت های هنری احساس می شود.

کد خبر 6092522

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • حجت الاسلام‌والمسلمین معزی: روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی
  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم