Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@08:29:49 GMT

دیه فوتی‌های کرونا بر عهده صاحب مجلس است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۹۱۷۸

صراط:

دکتر جلال کریمی اظهار داشت: با توجه به این تصمیم از این پس در صورت برگزاری هرگونه مجلس عروسی، ترحیم، تولد و ... حتی به صورت خانگی در صورتی که فردی در جریان برگزاری این مراسم‌ها به کرونا مبتلا شود، تمام هزینه‌های درمان و عوارضی که در زمینه بیماری برای وی پیش می‌آید تا رسیدن به بهبودی کامل بر عهده صاحب مجلس است

به گزارش ایرنا وی ادامه داد: افزون بر این، صاحبان مجالس عروسی و عزاداری در شهرستان فسا باید دیه فردی را که به دلیل شرکت در اینگونه مجالس به کرونا مبتلا شده و بر اثر این بیماری فوت کرده است، پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی، با اشاره به تشدید بحران کرونا در شهرستان فسا، برای قطع زنجیره انسانی انتقال این ویروس بر موضوع خودداری شهروندان از برگزاری مراسم جمعی و دورهمی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: علوم پزشکی فسا جلال کریمی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

با هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • مهم‌ترین برنامه‌های بیژن نوباوه در صورت راهیابی به مجلس دوازدهم
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد