Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:10:18 GMT

مهاجران انگلیسی در امارات به خانه بر می‌گردند

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۹۳۱۵

مهاجران انگلیسی در امارات به خانه بر می‌گردند

به خاطر تاثیر مخرب همه‌گیری ویروس کرونا بر اقتصاد امارات، دیگر نیازی به هزاران مهاجر در این کشور وجود ندارد. بنابراین این افراد گزینه دیگری جز بازگشت به کشورهای خود ندارند. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف، بسیاری از مهاجران انگلیسی در امارات متحده عربی که شغل خود را به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا از دست داده اند سعی می‌کنند اموال خود را بفروشند، مقداری پول جمع‌آوری کنند و به کشور باز گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در گزارش این روزنامه آمده است به خاطر تاثیر مخرب همه‌گیری ویروس کرونا بر اقتصاد امارات، دیگر نیازی به هزاران مهاجر در این کشور وجود ندارد.

 در حالی که انتظار می رود با برداشته شدن تعطیلی ها شرایط اقتصادی بهتر شود، ولی بهبود اقتصاد امارات سال ها طول خواهد کشید.

 جمعیت مهاجر در امارات هیچ گزینه ای جز بازگشت به کشورهای خود ندارند بنابراین در حال فروختن همه اموال خود هستند. 90 درصد جمعیت امارات را مهاجران تشکیل می‌دهند.

امضای قرارداد 20 میلیارد دلاری امارات با 6 شرکت نفتی جهانخطوط هوایی امارات کاهش موقت حقوق کارکنان را تمدید کردند

 تحقیقات شرکت آکسفورد ایکانامیکس نشان می دهد امارات متحده عربی با 9 میلیون جمعیت احتمالاً 900 هزار شغل را از دست می دهد و مهاجران انگلیسی بیشترین آسیب را در این بین خواهند خورد.

سلینا دیکسون یک بازاریاب مد در دبی است که 11 سال پیش از جنوب شرقی انگلیس به امارات مهاجرت کرده بود. او در گفتگو با این روزنامه انگلیسی گفت چند هفته پیش از کارش اخراج شده و اگر نتواند شغل جدیدی پیدا کند اعتبار ویزایش برای ماندن در امارات تمدید نخواهد شد.

 انتهای پیام/160

R7586/P/S7,85/CT10 بیشتر بخوانید... هواپیمایی امارات تا ۴ سال دیگر از تبعات کرونا نجات پیدا می‌کند خطر وام های بد برای بانک‌های اماراتی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این مسابقات باحضور ۲۴ تیم که از دی ماه سال گذشته به رقابت پرداختندآغاز ودر ۱۲ اردیبهشت سال جاری اختتامیه آن درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این مسابقات بایادونام شهدای مدافع حرم برگزارودرپایان ازتیم هاونفرات برترتجلیل شد.

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است