Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی درباره دلیل تاخیر در تولید این پروژه  بیان کرد: ما سال گذشته مجوز ساخت سریال را دریافت کردیم و حتی با بازیگران قرارداد بسته‌ایم با این حال به دلیل اینکه ساخت دکور برای کارهای تاریخی طول می‌کشد، تولید این سریال به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار چهره ها - وی ادامه داد: کرونا هم دلیل دیگری بود که باعث شد روند تولید حدود ۲ ماه به تاخیر بیفتد با این حال ما اکنون در پیش تولید سریال هستیم تا به زودی کار را شروع کنیم.

تهیه‌کننده « جیران » درباره شباهت فضای داستانی این مجموعه با دو پروژه دیگر شبکه نمایش خانگی و اینکه چرا گاهی چند کارگردان در یک بازه زمانی سراغ سوژه‌ای مشترک می‌روند، گفت: تاریخ منبعی الهام‌بخش برای همگان است و پیش از این هم درباره ناصرالدین شاه چند فیلم سینمایی و سریال ساخته شده است.

عفیفه در پایان درباره بستری که وی‌اودی‌ها برای سریال‌سازی ایجاد کرده‌اند، گفت: طبیعتاً هر چقدر مردم به سمت این مدیوم‌ها بروند و این فضا توسعه پیدا کند بستر تولید هم گسترده‌تر می‌شود و این اتفاق خوبی است.

سریال « جیران » با نویسندگی احسان جوانمرد که پیش از این فیلمنامه «بانوی عمارت» را نوشته بود، به کارگردانی حسن فتحی به تولید می‌رسد.

داستان این مجموعه درباره یکی از زنان ناصرالدین شاه است و پریناز ایزدیار از اولین بازیگرانی است که برای این سریال انتخاب شده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جیران شبکه نمایش خانگی جیران حسن فتحی پریناز ایزدیار پریناز ایزدیار سریال نمایش خانگی جیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. 

این برنامه گفتگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد. 

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.» 

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!