Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یادواره شهدای گرانقدر نیرو‌های مسلح با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان کشوری و لشکری و مردم شهیدپرور روستای ماهفرخان شهرستان استهبان به میزبانی تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ احمدی جابری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان استهبان، گفت: امروز با وحدتی که بین نیرو‌های مسلح حول محور ولایت فقیه شکل گرفته، نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار هرچه تام و بیشتر در حفاظت و حراست هم از مرز‌های ایران عزیز و هم پاسداری از انقلاب اسلامی و هم در پاسداری از دستاورد‌های آن در این چهل و دوسال موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: رجزخوانی‌های تهی و پوچ دشمنان راه به جایی نخواهد برد. امروز ما زیر سایه پر مهر ولایت فقیه و اتحاد نیرو‌های مسلح قدردان این اتحاد و انسجام هستیم که سفارش شهید عزیز ما سردار سلیمانی همین بود که «احترام به نیرو‌های مسلح فراموش نشود، چون یک رکن اساسی در تامین امنیت خواهد بود».

سرهنگ احمدی جابری با اشاره به این نکته که ما هرچه داریم از شهدا و ولایت فقیه است اذعان داشت: تیپ ۵۵ هوابرد در دوران دفاع مقدس یک نیروی راهبردی بوده و در بسیاری از عملیات‌های دفاع مقدس حضور پررنگی داشته است.

سرهنگ بابک زرین کلاه فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد هم، گفت: امروز افتخار می‌کنیم که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که این جامعه صلابت خودش را از وجود خون شهیدانش دارد.

او بیان کرد: شهیدان ما در عنفوان جوانی از عالی‌ترین متاع نیوی خود که همان جانشان بود گذر کردند تا ما امروز در کمال آرامش همواره به یاد آنان باشیم. همانگونه که پیامبر گرامی اسلام در خصوص شهادت می‌فرماید: «کسی که در راه خدا کشته شود، شهید است»، امروزه ما شیعیان بر این اعتقادیم که شهادت وجدان بیدار تاریخ تشیع است.

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد افزود: هرجائی که نیاز دیدیم با نثار خونمان ثابت کردیم که هیچ کس نمی‌تواند ذره‌ای از خاکمان را تصرف کند و در جنگ تحمیلی با وجود کمک تمام کشور‌های دنیا که به حکومت بعث عراق کردند، بازهم جوانان ما با جانفشانی خود در برابر هجوم آن‌ها ایستادگی کردند و امروز هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند چنین ادعایی در خصوص مردم و جوانان خود داشته باشد. اگر امروز اقتدار و شوکتی هست از برکت وجود خون همین شهیدان است.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای روستای ماهفرخان با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا نیروهای مسلح تیپ ۵۵ هوابرد نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد

با حضور روحانیت حاضر در صحنه و مردم ولایتمدار بهشهر یادواره شهدای طلاب مازندران برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079853 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا (ع) + فیلم
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن