Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@16:26:30 GMT

کادر فنی با ملی‌پوشان وزنه‌برداری ارتباط دارد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۹۵۱۶

کادر فنی با ملی‌پوشان وزنه‌برداری ارتباط دارد

مربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان گفت: وزنه‌برداران تیم ملی در فرم مطلوبی قرار دارند و کادر فنی با تمام نفرات در ارتباط است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی جباری در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان، اظهار داشت: هنوز فدراسیون جهانی تاریخی به منظور برگزاری مسابقات اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، نمی‌توانیم برنامه ریزی در خصوص برپایی اردوها داشته باشیم. البته ستاد مقابله با کرونا در ورزش هم مجوزی را در جهت برگزاری اردوها نداده است.

 

وی در مورد اینکه کادر فنی تیم ملی با ملی پوشان در تماس است، تصریح کرد: کادر فنی با تمامی ملی پوشان ارتباط دارد. وزنه‌برداران تیم ملی در فرم مطلوبی قرار دارند و شرایطشان به گونه ای است که هرگاه اردوها آغاز شود، می توانند خود را به مرز آمادگی صددرصد برسانند.

 

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فصل 98 گفت: دوست داشتیم در مسابقات سال گذشته لیگ برتر به قهرمانی دست پیدا کنیم، اما دانشگاه پس از یک دهه، مجددا به لیگ بازگشت و کسب مقام دوم راضی کننده و خوب بود. البته دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در لیگ برتر 98 آخرین تیمی بود که اعلام آمادگی کرد و نفرات و اعضای تیم دیرتر از سایر تیمها کنار هم جمع شدند. اگر زودتر وضعیت تیم‌مان مشخص می شد، نیم نگاهی هم به مقام اولی هم داشتیم.

 

جباری درباره اینکه تیم وزنه برداری دانشگاه آزاد امسال در لیگ برتر شرکت دارد، عنوان کرد:کمیته مسابقات فدراسیون نامه ای به هیأت ها و باشگاهها ارسال کرده تا آمادگی خود را جهت حضور در لیگ برتر اعلام کنند. به طور حتم تیم وزنه برداری دانشگاه آزاد در لیگ حضور خواهد داشت اما باید ستاد مقابله با کرونا در ورزش و وزارت ورزش مجوز برگزاری مسابقات را بدهد.

وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری دانشگاه آزاد وزنه برداری لیگ برتر کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تراکتور تعطیل شد

کادر فنی تراکتور تمرینات این تیم را تعطیل کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام باشگاه تراکتور؛ تمرین شاگردان مطهری امروز( جمعه) 14 اردیبهشت 1402 با تصمیم کادر فنی پرشورها تعطیل شد.

طبق برنامه تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر از 19:30 روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه میهمان فولاد خوزستان است. نماینده تبریز در لیگ برتر بعد از پایان هفته بیست و پنجم با 41 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳