Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:59:32 GMT

۴۶۸ میلیارد تومان اعتبار به کرمان ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۹۵۲۵

۴۶۸ میلیارد تومان اعتبار به کرمان ابلاغ شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، جعفر رودری با اعلام اینکه ۶۲۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه های کرمان بین ۳۳ دستگاه اجرایی مشمول نظام بودجه استانی تقسیم شده است افزود: تمام مشکلات دستگاه‌های اجرایی این استان در زمینه اجرای بخشنامه ۳۰ بهمن ماه ۹۸ رییس سازمان برنامه و بودجه "موضوع افزایش امتیازات ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری" با وجود تعهد دستگاه‌های اجرایی به تامین اعتبار از طریق فروش اموال و یا صرفه جویی در هزینه‌ها به تهران منعکس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعتبارات عمرانی استان کرمان در سال جاری را یکهزار و ۶۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: تاکنون هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان توزیع شده و جز حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبارات پروژه‌های استانی پیوست شماره یک قانون، ۴۶۸ میلیارد تومان اعتبارات توازن استانی است که در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه کرمان در سال جاری  توزیع خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به ماده واحده قانون استفاده متوازن از امکانات کشور گفت: در راستای تحقق اصل ۴۸ قانون اساسی و سیاست‌های کلی به منظور رسیدن به اهداف چشم‌انداز سه درصد از اعتبارات بودجه عمومی دولت در قالب ردیف مشخص و تحت همین عنوان (استفاده متوازن از امکانات کشور و توزیع عادلانه و رفع تبعیض و ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته و تحقق پیشرفت و عدالت) بر اساس شاخص‌های نرخ بیکاری، آب آشامیدنی شهری و روستایی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان،  بهسازی روستاها، راه و زیرساخت‌های جاده‌ای، سرانه های عمران شهری و درآمد شهرداری ها سهم هر استان مشخص و ابلاغ می‌شود.

رودری ادامه داد: سهم هر شهرستان برای بهبود شاخص های مذکور ابلاغ و کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان ها باید نسبت به تعریف طرح‌ها و پروژه‌های موضوع شاخص های تعریف و با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و پیشرفت فیزیکی بالا اقدام شود.

وی با اشاره به تخصیص ۲۱ درصدی اعتبارات توازن تاکنون عنوان کرد: بر اساس برنامه زمان بندی قرار بود پس از مشخص شدن اعتبارات عمرانی شهرستان ها ،کمیته‌های برنامه ریزی اقدام به توزیع اعتبارات بین پروژه های عمرانی اولویت دار شهرستانی کند، اما بنا به درخواست فرمانداران این مهم به ابلاغ کلیه اعتبارات شهرستانی از جمله توازن موکول شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان همچنین با ارائه عملکرد اسناد خزانه سال قبل گفت: بیش از ۷۰ درصد اعتبارات اسناد خرانه تاکنون جذب شده‌ و از مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان می خواهیم علیرغم فرصت جذب اسناد مذکور تا شهریورماه نسبت به تسریع فرایند جذب باقیمانده اعتبارات اسنادی اقدام کنند.

طرح جامع شهر سیرجان و همچنین طرح توسعه پایدار منظومه هنزا توسط مشاورین ارائه و به تصویب شورا رسید.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سازمان برنامه و بودجه توسعه اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سازمان برنامه و بودجه توسعه اقتصادی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سازمان برنامه و بودجه توسعه اقتصادی میلیارد تومان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت

سید عبدالرحمان توفیقیان در نشست کمیته برنامه ریزی این اجلاسیه در سرفاریاب گفت: ۱۴ کمیته مختلف کار برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان چرام را بر عهده دارند.

حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز بر استفاده از تمام ظرفیت و توان فکری و همچنین امکانات مادی برای برگزاری باشکوه این اجلاسیه تاکید کرد.

پراهام مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام نیزفت: با برنامه ریزی انجام شده قرار است در قالب چند گروه از مسئولان، تا قبل از زمان برگزاری اجلاسیه، از همه خانواده‌های معظم شهدای شهرستان چرام، سرکشی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند