Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:00:04 GMT

قرارداد رامین رضاییان با الشحانیه تمدید شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۹۵۳۶

قرارداد رامین رضاییان با الشحانیه تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه «الشرق» قطر امروز اعلام کرد تیم الشحانیه برای چند هفته باقیمانده لیگ ستارگان قطر به شدت دنبال جذب «جمیل الیحمدی» بازیکن عمانی به جای «احمد العکایشی» تا پایان فصل است. العکایشی بعد از شیوع کرونا حاضر به تمدید قرارداد خود با الشحانیه نشد.

این روزنامه همچنین اعلام کرد قرارداد دیگر بازیکنان خارجی الشحانیه یعنی «آلوارو میخا»، «آمانگو»، «دی یانگ» و رامین رضاییان تمدید شده و این مسئله حل و فصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهرا منظور روزنامه الشرق از تمدید قراداد بازیکنان خارجی اش تا پایان همین فصل است چرا که تعدادی از بازیکنان در لیگ ستارگان قطر با اختیاراتی که بعد از شیوع ویروس کرونا تفویض شده، بعد از پایان مدت قراردادشان حاضر به تمدید آن نشده اند.

کد خبر 4959997

منبع: مهر

کلیدواژه: رامین رضاییان الشحانیه قطر لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته ملی المپیک فوتسال لیگ برتر فوتسال اتحادیه جهانی کشتی فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، در این مسابقه بارها و بارها شاهد نفوذها، ارسال‌ها و حتی شوتزنی‌های رامین رضاییان بودیم، تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، او کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در یک مصاف حیاتی و سرنوشت‌ساز لقب بگیرد.

رامین که هفته‌های خوبی را در سال جدید و در روزهای پرآشوب داخلی باشگاه تجربه نمی‌کرد، در دقیقه ۴۰ دیدار برابر استقلال ملاثانی بار دیگر یکی از همان ارسال‌های همیشگی‌اش را به محوطه جریمه تیم حریف رساند؛ جایی که کاوه رضایی متبحرانه منتظر توپ بود تا با پرش و چرخشی که به سرش داد، دروازه کردانی را باز کند.

این پایان ماموریت در ورزشگاه فولاد آره‌نا نبود و او که در بین دو نیمه وقت‌های اضافی در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان وضعیت کاملا متمایز و متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان دارد و در تفکری عمیق دیده می‌شود، در دقیقه ۱۱۷ و در شرایطی که انتظار می‌رفت شهریار مغانلو زننده پنالتی باشد، توپ را از آقای لیگ و بهترین گلزن سپاهان گرفت تا پس از مدت‌ها پایش به گلزنی هم باز شود.

رضائیان یکی از اثرگذارترین مهره‌های سپاهان در این فصل با زدن ۴ گل و ارسال ۵ پاس گل بوده و حالا در جام حذفی هم تجربه و توانایی او در یک شب سخت به کمک مورایس و سایر هم تیمی‌هایش آمد. علاوه بر این بازگشت رامین به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی در آستانه مصاف دشوار سپاهان در آزادی مقابل پرسپولیس باشد.

دیگر خبرها

  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود