Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@14:12:09 GMT

هفته قوه قضائیه محصول حقوق بشر آمریکایی است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۳۹۵۵۹

هفته قوه قضائیه محصول حقوق بشر آمریکایی است

حجت الاسلام صادقی با اشاره به جنایت های آمریکا در ایران در دوره های مختلف گفت: هفته قوه قضائیه محصول حقوق بشر آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام هادی صادقی» شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه در میدان امیر چخماق یزد گفت: دو خط نور و ظلمت همیشه در تاریخ بشریت بوده اند که در مسیر حق، مسیر آزادی، عدالت و حمایت از مظلومان بوده و در مسیر باطل نیز جنایتکاران همیشه جنایت کرده اند و امروز نیز این روند جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قوه قضائیه افزود: دو خط نور و ظلمت به هم پیوسته است.

وی ادامه داد: هفته قوه قضائیه از 6 تا 12 تیرماه به عنوان بازخوانی حقوق بشر آمریکایی و محصول حقوق بشر آمریکایی است  که محصول جنایت آنها است.

حجت الاسلام صادقی گفت: این هفته با جنایت گروهک فرقان با انفجار مهیب در مسجد ابوذر شروع شد  اما خداوند رهبری را برای انقلاب ذخیره کرد و خواست بماند تا پرچم مبارزه با آمریکا را بر دوش نگه دارد و اینک گام دوم خود را محکم تر برداشته و پس از چهل سال پرچم دار این مسیر است که قافله شهدا را این شهید زنده رهبری می کند و نگذاشته لحظه ای این مبارزه به سستی گرایش پیدا کند و همچنان خیل شهدا در حرکت هستند و گاهی به عنوان دفاع از حرم و دفاع در برابر ظلم آمریکا است.

معاون قوه قضائیه ادامه داد: جنایت آمریکا دارای پرونده قطوری است که نیازمند صدها جلسه سخنرانی و صدها جلد کتاب ذخیم است زیرا در تمامی جنایت ها رد پای آنها مشاهده می شود.

صادقی گفت: ما در سال های دور و در زمان پهلوی شاهد حضور آمریکاییها و غارت بیت المال ایران بودیم به نحوی که پایگاه نظامی آنها با پول های مردم محروم تاسیس شده بود و در جنایت های آنها کودتای 28 مرداد و مستشاران آمریکایی مشاهده می شود.

وی افزود: امروز تجربه بد عهدی هایی که در دوران پهلوی دیدیم باردیگر در برجام مشاهده شد.

معاون قوه قضائیه بیان کرد: امروز شاهدیم که آمریکایی ها چه ظلم هایی بر مردم خود و سیاه پوستان روا داشته اند که این نیز باب گسترده ای دارد و هنوز در قانون اساسی آنها قانون برده داری ملغی نشده است.

وس افزود: امروز قوی ترین حامیان نیروهای تروریستی که 17 هزار نفر از مردم ما را ترور کردند، آمریکا است که این نشان از شرارت آنها است.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهدای هفتم تیر شبستان یزد معاون قوه قضائیه حقوق بشر آمریکایی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی

اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران، ظهر امروز شنبه ۸ اردیبهشت در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075855 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • تجمع دانشجویان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست