Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانی گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ویژه برنامه‌های دهه کرامت کانون فرهنگی هنری زینب کبری (س) دهستان مرغملک در فضای مجازی برگزار می‌شود.

«فرخ تاج قربانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با همکاری بسیج مسجد جامع دهستان مرغملک برنامه‌های مشترکی برای دهه کرامت در فضای مجازی پیش‌بینی شده است که با برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه (س) توسط کانون‌های فرهنگی هنری زینب کبری (س)، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینب کبری (س) مسجد جامع دهستان مرغملک ادامه داد: برنامه‌های قرآنی، ادبی، هنری و مذهبی برای دهه کرامت امسال پیش بینی شده که در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب، بصیرت و کتاب با موضوع دهه کرامت، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به ویژه شهدای مدافع حرم، برگزاری محفل‌های قرآنی و تکریم ایتام از جمله برنامه های این کانون در دهه کرامت است.

 

قربانی به برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: جشن میلاد حضرت معصومه (س) با حضور دختران فعال کانون و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع دهستان مرغملک برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینب کبری (س) مسجد جامع دهستان مرغملک ادامه داد: برنامه های دهه کرامت امسال با شعار «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (ع)» برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن های دهه کرامت دهه کرامت فرهنگی هنری زینب کبری برگزار می شود فضای مجازی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت