Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) با بیان اینکه آموزش‌های بسبار خوبی در زمینه پدافند شیمیایی در بخش‌های لشکری و کشور انجام شده است، گفت: با استفاده از این اورژانس ترومایی تا کنون توانسته‌ایم به ۱۰ هزار نفر از رزمندگان مجروح مدافع حرم خدمات ارائه دهیم. تاریخ انتشار: 09:00 - 08 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۷۴۵ خبرگزاری میزان - علیرضا جلالی طی سخنانی در همایش ملی پدافند شیمیایی که صبح امروز یکشنبه ۸ تیر برگزار شد گفت: در دوران دفاع مقدس، کشور‌های عربی و غربی نه تنها در برابر جنایات جنگی صدام و استفاده او از سلاح‌های شیمیایی اعتراض نمی‌کردند بلکه دائما به تجهیز بیشتر او اقدام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امروز بسیاری از بیماران شیمیایی دوران دفاع مقدس و خانواده‌های آن‌ها همچنان دارای مشکلاتی هستند.

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) با بیان اینکه آموزش‌های بسبار خوبی در زمینه پدافند شیمیایی در بخش‌های لشکری و کشور انجام شده است، عنوان کرد: امروز در زمینه پدافند شیمیایی در وضعیت مطلوبی قرار داریم و قدم‌های بلندی در این عرصه برداشته شده است.

جلالی با بیان اینکه دانشگاه حضرت بقیه‌الله (عج) از گذشته خاستگاه بیماران شیمیایی دفاع مقدس بوده است، عنوان کرد: اورژانس مصدومان شیمیایی و ترومایی بیمارستان بقیه‌الله (عج) در سال ۹۴ احداث شد و‌مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی در پایان گفت: ما با استفاده از این اورژانس ترومایی تا کنون توانسته‌ایم به ۱۰ هزار نفر از رزمندگان مجروح مدافع حرم خدمات ارائه دهیم.   بیشتر بخوانید:  همایش ملی پدافند شیمیایی با حضور سرلشکر صفوی آغاز شد
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا جلالی بقیه الله پدافند شیمیایی بقیه الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان