Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان یک ظرفیت بسیار بزرگ برای پیگیری حل مشکلات و معضلات در سطح کلان کشور است که می‌تواند روند اتمام طرح‌های نیمه‌تمام را تسریع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های عمرانی، اشتغال و اقتصادی افزود: می‌توان با توجه به ایجاد زیرساخت‌های مختلف، برای جذب سرمایه گذار گام‌های بزرگی برداشت تا از این طریق مشکل بیکاری، افزایش تولید و صادرات را حل کرد.

بیشتر بخوانید: افزایش ۱۵ درصدی اعتبارات چهارمحال و بختیاری

عباسی اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان یک ظرفیت بسیار بزرگ برای پیگیری حل مشکلات و معضلات استان در سطح کلان کشور است که می‌تواند روند اتمام طرح‌های نیمه تمام، تحقق توسعه پایدار و بهبود امکانات زیرساختی را برای ارتقای معشیت مردم تسریع کند.

او با تأکید بر اینکه مبنا قرار دادن اسناد بالاددستی تنها راه حل مشکلات چهارمحال و بختیاری به صورت ریشه‌ای است گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تحقق این اسناد می‌تواند نقش مهمی ایفا کنند.

او در پایان افزود: نیاز است در راستای حل مشکلات پیش رو در تحقق شعال سال که همان جهش تولید است، نشستی در خصوص رفع مشکلات تولیدکنندگان با بانک‌های عامل و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح های نیمه تمام افزایش تولید معشیت مردم مجمع نمایندگان حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز به ادامه بررسی جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ پرداختند و جدول‌های ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۲۰، ۲۱، ۲۲ و پیوست یک و سه را به تصویب رساندند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از اتمام بررسی جداول اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابجایی‌هایی داشته باشیم منتها این به هیچ عنوان به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی اظهار کرد: نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه بدهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در نهایت از نمایندگان خواست به تغییرات مصوب در جداول، پیوست‌ها و ردیف‌ها رای دهند که نمایندگان با ۴۶ رای موافق، ۱۶ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر به بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ رای دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس