Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مهدی سلاطی گفت: ۲۰ کمیته در زیرمجموعه انجمن هیات‌های ورزشی استان فعالیت می‌کنند،  این کمیته‌ها در حوزه‌های مختلف ورزش‌های هوایی، راگبی، برای تونیک، موج سواری، جت اسکی و… فعالیت دارند.

وی بیان کرد: در سال ۹۸ بعد از هیات همگانی، هیات انجمن‌های ورزشی استان بیشترین آمار فعالیت همگانی را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی لرستان با انتقاد از روند توزیع اعتبارات در بین هیات‌های ورزشی، عنوان کرد: متأسفانه هنگام توزیع اعتبارات، هیات انجمن‌های ورزشی نادیده گرفته می‌شود.

سلاطی ادامه داد: به برخی از هیات‌های ورزشی بودجه‌های آن چنانی پرداخت می‌شود و این در حالیست که به هیات انجمن‌های ورزشی به صورت قطره چکانی اعتبار پرداخت می‌شود. در قالب طرح «فجر تا نوروز» بیشترین برنامه را ما برگزار کردیم، که البته اعتباری به ما پرداخت نشد.

وی گفت: توجه اداره کل ورزش و جوانان استان تنها به چند هیات ورزشی خاص است.

ایجاد خانه دارت، خانه فوتبال دستی و خانه ورزش‌هایی هوایی

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی لرستان ادامه داد: تا قبل از سال ۹۴ هیچ گونه زیرساخت ورزشی در این حوزه در استان نداشتیم. در حال حاضر در خرم‌آباد دفتر هیات انجمن‌های ورزشی استان را راه‌اندازی کرده‌ایم.

سلاطی به ایجاد خانه دارت، خانه فوتبال دستی، کتابخانه و خانه ورزش‌هایی هوایی در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در ۱۱ شهرستان لرستان خانه دارت ایجاد کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در شش شهرستان استان خانه فوتبال روی میز ایجاد کرده‌ایم. تمام هیات‌های شهرستان، طناب، طناب کشی برای تمرینات و مسابقات خود دارند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی لرستان گفت: خانه سپک تاکرا در بروجرد ایجاد می‌شود. ما تجهیزات لازم را در اختیار این خانه در شهرستان بروجرد قرار داده‌ایم.

برگزاری دوره‌های آموزشی و مربی‌گری

سلاطی با تاکید بر اینکه برنامه اصلی ما بیشتر بر روی آموزش است، عنوان کرد: با برنامه ریزی انجام شده در رشته‌های سپک تاک را، راگبی، دارت، طناب کشی و… دوره‌های مربی گری برگزار کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: اگر اداره کل ورزش و جوانان کمک کند ما بقی خانه‌های زیر مجموعه را تجهیز خواهیم کرد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی لرستان همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت این هیات در برگزاری جشنواره ورزش‌های هوایی استان تاکید کرد و گفت: ۸۰ درصد بخش‌های این جشنواره، زیرمجموعه انجمن‌های ورزشی استان است و باید از ظرفیت این هیات در برگزاری جشنواره استفاده کرد.

کد خبر 526122 برچسب‌ها دارت استان لرستان ورزش همگانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دارت استان لرستان ورزش همگانی ورزشی استان خانه دارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی‌آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادرآبادی و فیلم تروما به نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شده است.

وی اضافه کرد: فیلم خون روایت مردی ۳۰ ساله به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده است و هنوزم در توهم زندگی با اوست.

بایزیدی افزود: فیلم خانه من کودکی قصد ساختن خانه‌ای برای عروسکش دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد ادامه داد: و فیلم کوتاه داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری که دارای دو فرزند است به دلیل مشغله‌های فراوان یکی از کودک خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدان کردن کودک گم شده اقدام می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن