Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، کیکه ستین در کنفرانس خبری بعد از بازی بارسلونا با سلتا ویگو  گفت:" داور خطای پیکه را اعلام کرد در حالی که رافینیا پرش کرده بود و برخوردی صورت نگرفت. اعلام همین خطا سبب شد تا تیم گل دوم را دریافت کند و ما دو امتیاز را از دست دادیم. در این بازی عدالت رعایت نشد اگر نه ما با دو گل اختلاف پیروز می‌شدیم زیرا شب بسیار خوبی را سپری کردیم".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی‌ست که قبل از این رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، VAR و داروان لالیگا را به حمایت از رئال مادرید متهم کرده بودند. لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا  نیز  پس از بازی گفت:" این موضوع که در دیدارهای خارج از خانه امتیاز از دست می‌دهیم باید از سوی مربیان تحلیل گردد و راه حل مناسب آن پیدا شود. اتفاقات این دیدار برای ما خوشایند نبود اما رقابت‌های لالیگا هنوز تمام نشده است و ما فرصت قهرمانی داریم. ما در روزهای آینده دیدارهای دشواری داریم اما دوست دارم رئال مادرید امتیاز از دست دهد".

گل تساوی سلتا ویگو برابر بارسلونا این گونه با شلیک پای چپ آسپاس کاپیتان این تیم به ثمر رسید. عکس:سایت باشگاه بارسلونا

این در حالی‌ است که بارسا هفته آینده به مصاف اتلتیکو می‌رود و این احتمال وجود دارد که بار دیگر آبی‌اناری‌ها امتیاز از دست دهند.

کد خبر 526111 برچسب‌ها فوتبال - لالیگا اسپانیا تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لالیگا اسپانیا تیم بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • هجدهمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا با برتری مقابل سلتاویگو (3 می، 2006) / فیلم
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!