Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ‏‏‏نماینده مردم فلاورجان در مجلس یازدهم با بیان اینکه مذاکره مجدد بی فایده است، گفت: دلار ۲۰ هزار تومانی و در هم ریختگی اقتصادی فرزند نامشروع برجام نافرجام است. تاریخ انتشار: 09:10 - 08 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۷۴۹ خبرگزاری میزان - سیدناصرموسوی لارگانی در پیامی در حساب توئیتری خود نوشت: دلار ۲۰ هزار تومانی و در هم ریختگی اقتصادی فرزند نامشروع برجام نافرجام و مدیریت فشل و تئوری رها کردن امور برای مهیا کردن فضای سازش دوباره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطع این پیوند، راه خروج از وضع موجود است. مذاکره مجدد بی فایده است. باید سریعا بساط مدیریت فشل جمع شود.
    بیشتر بخوانید: کنایه عضو هیئت رئیسه مجلس به مسئولان موافق مذاکره با قاتلان شهید سپهبد سلیمانی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228909 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم